Gå til innhold

Lars-Petter (20) er så redd for bilen sin at han bruker to P-plasser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noe så idiotisk, dette er jo en magnet for alle som vil kødde med bilen hans. Ingenting er mer provoserende enn å ta opp 2 plasser ved parkering. Det er jo disse bilene som ender opp med å få biler klint oppi seg, evt nøklet opp i lakken. Så en ferrari forrige uke i Drammen som hadde stilt seg over 2 plasser, noe inni meg bare ønsket at noen skulle gjøre noe kødd med den bilen lol 

Endret av Castor Troy
  • Liker 17
Gjest ytmnd
Skrevet

Haha! Pleier å ta bilde av de som bruker to parkeringsplasser. Nesten uten unntak kjører de BMW 😂Sist jeg fant var for to dager siden på ett kjøpesenter med få ledige plasser.

Skrevet

Desverre finnes det litt for mange rasshøl som bulker og stikker. 😡

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånne det er morsomt å parkere inne. 

Anonymkode: 77650...203

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel hverken god til å kjøre bil eller parkere selv da, og forventer at ingen andre er det heller. 

Idioti. Hvis bilen er så dyr at du ikke tør å parkere ordentlig, så er bilen for dyr for deg, rett og slett. Og sjansen for at noen feilberegner er vel mye større dersom man parkerer på kryss og tvers, enn hvis man bare holder seg innenfor linjene? 

Anonymkode: f1470...cfb

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha jeg trodde ikke det var låv jeg 🙈 livredd for bot.....tenker d

Han får droppe å handle i rush og parkere i enden der ingen gidder parkere...

Anonymkode: f3b4d...c0e

• Liker 4
Skrevet

Han er jo hvit. Hvorfor kjører han pizzabil?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Våknet nettopp, er det 1. april alt?

Han kunne jo bare parkere der på upopulære tidspunkter på døgnet når parkeringen uansett er nesten tom. Så hadde han sluppet dette. Hadde jeg vært politi og sett det så hadde det nok vanket promillekontroll. Minst.

Anonymkode: 4ccb8...697

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

BMW er blodharry og denne fyren bygger opp under stereotypen om de som kjøper dem. Typisk å skylde på sjalusi også. Ser at han har 600 000 i gjeld på bilen også. Sjalu på å være fisker og ha harry bil med masse gjeld?

Anonymkode: 49e3e...c6b

• Liker 7
Gjest ytmnd
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

BMW er blodharry og denne fyren bygger opp under stereotypen om de som kjøper dem. Typisk å skylde på sjalusi også. Ser at han har 600 000 i gjeld på bilen også. Sjalu på å være fisker og ha harry bil med masse gjeld?

Anonymkode: 49e3e...c6b

Tenkte det samme. 20år og låner så mye penger på en bil, lite gjennomtenkt.

Endret av ytmnd
AnonymBruker
Skrevet
Kamikatze skrev (8 minutter siden):

Han er jo hvit. Hvorfor kjører han pizzabil?

Ikke alle kan kjøre Tesla.

Anonymkode: ec7e0...b07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær litt snill med den unge mannen. Han er bare 20 år. De fleste kan vel skrive under på at man gjorde og sa ting som ikke var så gjennomtenkte i den alderen. 
Kan skjønne litt tanken hans. Generelt er det veldig dårlig plass i parkeringskjellere og parkeringsplasser i Norge. Veldig ofte må en lirke seg ut av bilen så dårlig plass som det er. Og da kan man tenke seg det er naturlig at barn som åpner bildøra kommer til skade for å slå den borti nabobilen. Forøvrig tror jeg ikke jeg ville turt å parkere på slike plasser med en så dyr bil. 

Anonymkode: 5e3d3...f97

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vær litt snill med den unge mannen. Han er bare 20 år. De fleste kan vel skrive under på at man gjorde og sa ting som ikke var så gjennomtenkte i den alderen. 
Kan skjønne litt tanken hans. Generelt er det veldig dårlig plass i parkeringskjellere og parkeringsplasser i Norge. Veldig ofte må en lirke seg ut av bilen så dårlig plass som det er. Og da kan man tenke seg det er naturlig at barn som åpner bildøra kommer til skade for å slå den borti nabobilen. Forøvrig tror jeg ikke jeg ville turt å parkere på slike plasser med en så dyr bil. 

Vi gikk iallefall ikke ut i avisa med dumskapen vår..... 

Anonymkode: 65ed1...df7

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Han får ha dashbordkamera i bilen så ser han hvem som er borti bilen når den står parkert. Ser stadig folk på lokale Facebooksider som etterlyser vinter etter bulking på parkeringsplasser. 

Anonymkode: b556b...423

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi gikk iallefall ikke ut i avisa med dumskapen vår..... 

Anonymkode: 65ed1...df7

Vel. Som sagt så gjør man mye dumt når man er så ung. Om man lar seg intervjue i avisa eller ikke. 

Skrevet (endret)

Det er ikke greit, men jeg skjønner godt at han er redd for bilen sin. Folk er jo helt idiot enkelte steder. Jeg har sett folk sette fra seg handle vogner slik at de ruller inn i andres biler. 
Man hans bil er ikke viktigere enn noen andre bil. Hver bil får parkere på ÉN plass. Hvis han ikke tør å følge reglene, så burde han kjøpt seg en ferdigbulka bil.

Endret av Chiyo
  • Liker 4
Skrevet

Regner med han betaler for to plasser da. Eller - regner på ingen måte med at han gjør det, men det skulle virkelig bare mangle!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
os Maxilla skrev (Akkurat nå):

Regner med han betaler for to plasser da. Eller - regner på ingen måte med at han gjør det, men det skulle virkelig bare mangle!

På en avgiftsbelagt parkering så blir han selvfølgelig bøtelagt. Men dette er vel mer snakk om gratis parkeringsplasser på kjøpesentre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken rolle spiller det hvor dyr bilen er, egenandelen på forsikringen er jo den samme uansett hvor mye bilen koster? :klo: 🤷‍♀️

Anonymkode: a3c35...a65

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...