AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Aversjonen har utviklet seg over år og nå er det at jeg blir irritert og får hodepine bare av å være sammen med ham hjemme. Er dette noe som går i perioder og kan bli bedre? Eller er dette et sikkert tegn på at løpet er helt kjørt? Anonymkode: 00160...032
Gjest Geitis Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Nei, sånn skal det jo ikke være. Høres ut som du skulle gått for flere år siden😳
Janarildhansen Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Hvis kroppen din gir deg fysiske symptomer av å være sammen med en person, så tenker jeg at det kan være greit og ikke være sammen med den personen. Men det er bare meg da. 11
NiceOrNothing Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aversjonen har utviklet seg over år og nå er det at jeg blir irritert og får hodepine bare av å være sammen med ham hjemme. Er dette noe som går i perioder og kan bli bedre? Eller er dette et sikkert tegn på at løpet er helt kjørt? Anonymkode: 00160...032 For min del var det tegnet på at løpet var kjørt . Følelsene kom ikke tilbake . Å hvorfor skal man tilbringe tid med noen man nesten ønsker død ? Du kaster bort livet ditt❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Ønsker ham ikke død altså. Blir ikke like irritert av å snakke med ham på telefon, fungerer mye bedre når vi ikke ser hverandre. Men tror ikke jeg orker å bo sammen med ham så mye lengre. Anonymkode: 00160...032 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aversjonen har utviklet seg over år og nå er det at jeg blir irritert og får hodepine bare av å være sammen med ham hjemme. Er dette noe som går i perioder og kan bli bedre? Eller er dette et sikkert tegn på at løpet er helt kjørt? Anonymkode: 00160...032 Nei, det er ikke liv laga. Var sammen med en dame som gjorde meg uvel. Måtte bare be henne om å flytte. Gruet meg hver dag til hun kom hjem fra jobb. Det eneste som funket var sexen, men det holder ikke. Anonymkode: b13e8...e10 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Ønsker ham egentlig alt vell, så lenge jeg slipper å være i nærheten av ham hele tiden. Anonymkode: 00160...032 2
Raven.Writingdesk Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ønsker ham ikke død altså. Blir ikke like irritert av å snakke med ham på telefon, fungerer mye bedre når vi ikke ser hverandre. Men tror ikke jeg orker å bo sammen med ham så mye lengre. Anonymkode: 00160...032 Har dere barn? Hva med sex livet? Hvordan har han det i forholdet tror du?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke liv laga. Var sammen med en dame som gjorde meg uvel. Måtte bare be henne om å flytte. Gruet meg hver dag til hun kom hjem fra jobb. Det eneste som funket var sexen, men det holder ikke. Anonymkode: b13e8...e10 Kjenner meg igjen i dette, bortsett fra sexen. Orker ikke tanken på å skulle ha sex med ham. Anonymkode: 00160...032 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #10 Skrevet 26. mars 2022 Raven.Writingdesk skrev (Akkurat nå): Har dere barn? Hva med sex livet? Hvordan har han det i forholdet tror du? Ja vi har barn og det er derfor vi bor sammen. Det svarer også på spørsmål nr 3, vi holder det gående pga barn og hans katastrofale økonomi. Orker ikke tanken på sex med ham, nærmer seg et år siden sist. Anonymkode: 00160...032
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #13 Skrevet 26. mars 2022 Tvillingsjel skrev (4 minutter siden): Har dere forsøkt parterapi? Vi forsøker, har vært på to samtaler så langt. Anonymkode: 00160...032
Raven.Writingdesk Skrevet 26. mars 2022 #14 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja vi har barn og det er derfor vi bor sammen. Det svarer også på spørsmål nr 3, vi holder det gående pga barn og hans katastrofale økonomi. Orker ikke tanken på sex med ham, nærmer seg et år siden sist. Anonymkode: 00160...032 Jeg så en dokumentar for en del år siden vedrørende parterapi, det eneste de mente var nærmest umulig å fikse, var når den ene følte avsky mot den andre. Altså ikke sinne, sjalusi, utroskap eller slike ting, men når en av dem hadde utviklet fysisk avsky slik du snakker om. Skill deg, tenker jeg faktisk da. 10 1
NiceOrNothing Skrevet 26. mars 2022 #15 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ønsker ham ikke død altså. Blir ikke like irritert av å snakke med ham på telefon, fungerer mye bedre når vi ikke ser hverandre. Men tror ikke jeg orker å bo sammen med ham så mye lengre. Anonymkode: 00160...032 Nei , d med død var min følelse på slutten 😂 Du orker ikke energien hans lenger , å da er det oftest ferdig . 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #16 Skrevet 26. mars 2022 Min eks er en herlig fyr, en god far og snill kjæreste, men jeg ble fysisk uvel av å skulle være intim med han. Vi har et fint forhold som ekser og foreldre til barna våre, men hadde vi holdt sammen hadde det nok ikke endt i vennskap til slutt. Anonymkode: d071c...ebb 5
NiceOrNothing Skrevet 26. mars 2022 #17 Skrevet 26. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi forsøker, har vært på to samtaler så langt. Anonymkode: 00160...032 Men han er snill og hyggelig og sånn ? God pappa? God venn? Du bare er lei av han ? Endret 26. mars 2022 av NiceOrNothing
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #18 Skrevet 26. mars 2022 NiceOrNothing skrev (6 minutter siden): Men han er snill og hyggelig og sånn ? God pappa? God venn? Du bare er lei av han ? Helt korrekt. Det er jo noen negative egenskaper, men som ikke altfor nær venn og pappa er han jevnt over suveren. Derfor har jeg ekstremt dårlig samvittighet for at vi har endt opp her. Anonymkode: 00160...032
NiceOrNothing Skrevet 26. mars 2022 #19 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Helt korrekt. Det er jo noen negative egenskaper, men som ikke altfor nær venn og pappa er han jevnt over suveren. Derfor har jeg ekstremt dårlig samvittighet for at vi har endt opp her. Anonymkode: 00160...032 Du må ikke ha dårlig samvittighet over det. Følelsene er ikke noe man styrer selv ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #20 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, det er ikke liv laga. Var sammen med en dame som gjorde meg uvel. Måtte bare be henne om å flytte. Gruet meg hver dag til hun kom hjem fra jobb. Det eneste som funket var sexen, men det holder ikke. Anonymkode: b13e8...e10 Og da er spørsmålet : Hvordan tenne på noen en blir fysisk uvel av ?? Det funker ikke i kvinneverden iallefall Anonymkode: 4e316...7da 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå