Gå til innhold

Er folk redde for å ikke ha noe å prate om på date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller har de fleste alltid noe å prate om og de fleste skravler i ett sett på date? 

Anonymkode: bebf4...847

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe jeg er redd for sånn sett. Glir samtalen dårlig betyr det at kjemien er dårlig, da har vi jo funnet ut det. Er såpass sosialt oppegående at jeg klarer å holde en samtale i gang i 30 minutter over en kaffekopp med de fleste, da. Etter det kan man ta farvel på en minnelig måte uten at noen er skadet eller føler seg dårlig behandlet.

• Liker 2
Skrevet

Majoriteten er nok nervøse for kleine stille øyeblikk og ikke ha noe å prate om ja... Men jeg har lært meg å ikke synes stille stunder er kleint og syns det er verre å presse frem noe å snakke om hvis det ikke kommer naturlig 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, huff! Dritredd for det 🙈

Anonymkode: ed08e...f7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om ikke praten går av seg selv så er det dødfødt 

Anonymkode: 4dd63...d97

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er flink i small talk og kunne nok holdt en samtale nogenlunde gående, selv med en gråstein, så nei, er ikke redd for det

Anonymkode: 00bd3...c6d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke redd for det. Kan vanligvis prate med de fleste, og om jeg skulle virke litt stille/nervøs tror jeg en date bare vil synes det er sjarmerende. 

Anonymkode: d9a54...3ee

Skrevet

Greit måte å luke ut de man ikke har kjemi med, så nei, jeg er ikke redd for det.

AnonymBruker
Skrevet

Synes et første møte kan være så stressende at jeg sliter med å komme på noe å si. Mens andre møte kan være bedre, så trenger ikke ha noe med kjemi å gjøre.

Anonymkode: ed08e...f7f

Skrevet

Nei, har med årene blitt god til å prate med folk, og når jeg er på date med noen så vet jeg jo allerede at vi har felles interesser m.m. så det er alltid noe å prate om.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 20.48):

Jeg er flink i small talk og kunne nok holdt en samtale nogenlunde gående, selv med en gråstein, så nei, er ikke redd for det

Anonymkode: 00bd3...c6d

Tviler ikke på at du er flink til å skravle. Men hvordan kan du være sikker på at den du prater med liker å lytte til enmannshowet ditt? Og ikke bare er høflig?

Anonymkode: 1c9ac...409

AnonymBruker
Skrevet
Blåklokkedag skrev (På 26.3.2022 den 19.43):

Majoriteten er nok nervøse for kleine stille øyeblikk og ikke ha noe å prate om ja... 

Enig. Tror dette er ganske normalt.

Anonymkode: 686b1...7c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3/26/2022 den 19.19):

Eller har de fleste alltid noe å prate om og de fleste skravler i ett sett på date? 

Man har aldri problemer med å holde en samtale med en man har full klaff kjemi med. Og det beste med god kjemi, er at man kan sitte helt stille sammen uten et ord uten at det blir pinlig.

• Liker 1
Skrevet
Thanos skrev (10 timer siden):

Man har aldri problemer med å holde en samtale med en man har full klaff kjemi med. Og det beste med god kjemi, er at man kan sitte helt stille sammen uten et ord uten at det blir pinlig.

😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 19.19):

ikke egentlig..hvis det er to socially awkward personer som møter hverandre så ja. Men det er egentlig sykt mye å prate om hvis man bare ikke filtrerer alt:)

AnonymBruker
Skrevet

Mei. Ikke redd for dette. Hele poenget med daten er jo å se hvor god kjemien er. Har man ingen god flyt i samtalen så er det ingen krise, bare blir ikke flere dater med denne personen.

Anonymkode: bbb08...cc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...