AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Jeg er en dame som er opptatt av hvordan jeg ser ut, og derfor bruker jeg litt ekstra penger på sminke, klær osv. Kjæresten min der i mot, gir oppriktig f*en i hvordan han ser ut. Det som er tingen er at jeg ikke har noe preferanser på hvordan man kler seg osv, men han han har lagt på seg selv, kler seg merkelig, og ødelegger håret sitt istedenfor å spare det, og klippe seg, så driver han å river håret sitt ut pga stress. Jeg synes ikke han er deilig, eller kjekk lengre, selv om personligheten hans er herlig. Hva skal jeg si uten å såre han? Anonymkode: d8a80...581
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Si at du ikke lenger har romantiske følelser for han lenger, og at du ikke ønsker å føre han bak lyset, så derfor er det best om dere avslutter forholdet. Anonymkode: e414c...43d 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Du ber han skjerpe seg? Hadde han plutselig blitt singel og skulle ut på markedet, skal du se det hadde blitt fart på han. Anonymkode: 54b9d...d76 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): ødelegger håret sitt istedenfor å spare det, og klippe seg, så driver han å river håret sitt ut pga stress. Jeg synes ikke han er deilig, eller kjekk lengre... Anonymkode: d8a80...581 Synes du skal si at han bør gå til legen med dette selvskaderproblemet. Men kan også hjelpe å ikke lenger leve med ei dame som misliker ham. Anonymkode: 66517...347 3
Andy1999 Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Si det til han, på en så behagelig måte som mulig, hvertfall i starten. Det går jo ikke å bygge videre på ett forhold uten fysisk tiltrekning. Hvis han vil beholde det dere har skjerper han seg og blir en bedre versjon av seg selv 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Si at han må skjerpe seg og slutt å gi han fitte. Da blir det fort endringer Anonymkode: ceb51...265 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes du skal si at han bør gå til legen med dette selvskaderproblemet. Men kan også hjelpe å ikke lenger leve med ei dame som misliker ham. Anonymkode: 66517...347 Det er vel forskjell på å mislike noen og å ikke være tent av noen? Anonymkode: 3d8ef...832 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vel forskjell på å mislike noen og å ikke være tent av noen? Anonymkode: 3d8ef...832 Egentlig ikke, når det er snakk om kjæresten. Anonymkode: 66517...347
Miranda Bailey Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 Er man i et forhold så har man et ansvar ovenfor kjæresten sin til å holde seg i god form (så langt det lar seg gjøre). Vekten og klesstilen må du bare ta opp på en forsiktig måte, det kan være sårende men samtidig pleier ikke hint å fungere så greit for menn, de trenger ofte å få det inn med teskje.. Men dette med håret, det er ikke nødvendigvis noe han bare kan skjerpe seg med. Du bør jo absolutt ta opp bekymring, men det kan hende det er urealistisk å forvente at han skal klare å slutte med det bare fordi du sier du ikke liker det. Han liker det nok ikke selv heller. Hjelp han stresse ned, evt be han bestille time til legen for hjelp. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Egentlig ikke, når det er snakk om kjæresten. Anonymkode: 66517...347 Joda, det er forskjell. Anonymkode: 02d4f...a35
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Joda, det er forskjell. Anonymkode: 02d4f...a35 Som sagt, jeg synes det er merkelig fokus å være opptatt av hvor attraktiv han er, når han åpenbart driver med selvskading. Det vitner ikke akkurat om øm kjæreste. Anonymkode: 66517...347 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #12 Skrevet 27. mars 2022 Jeg vil gjerne høre om situasjoner hvor man har mistet tenningen og den fysiske tiltrekningen til partner, og har fått den TILBAKE igjen! Dette er jo helt normalt, og er årsaken til at langvarige monogame forhold er både vanskelige, komplekse og unaturlige å være i. Det mange søker etter i disse lange relasjonene dekkes i stor grad av vennskap. Anonymkode: 07aed...b33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå