AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Jeg er en mann som ønsker å ha sex med en annen mann. Jeg har ikke bestemt at det skal være slik. Jeg ønsker ikke å plage andre menn med min seksualitet, jeg ønsker bare å ha sex med en annen mann. Jeg tenner på andre menn. Veldig mange mennesker kaller meg for en ekkel gris, og lager spyemojier på mange forum. Griseemojier er heller ikke uvanlig. Man blir sliten av å hele tiden bli kalt for en gris pga sine seksuelle preferanser. Mange synes mine preferanser er unormale, ekle og unaturlige, og mange mener det er best at slike som meg forsvinner. Hva kan vi som samfunn gjøre for at menn som meg slipper å oppleve å sammenlignes med et dyr? Hvorfor må min homofile seksualitet og mine preferanser være mindreverdige dine, du som hetser meg og andre menn som ønsker sex med en mann? Hvorfor synes du homofili er så ekkelt? Hvorfor er det så vemmelig at to homofile frivillig har sex med hverandre? Blir du sint hvis du ser to homofile på gaten? Føler du at du må slenge dritt om, eller til, disse personene? nei, jeg er ikke homofil, jeg er en eldre mann som ønsker sex med en veldig ung kvinne, men spørsmålene står likevel. Anonymkode: 1ca4c...6c2 4
MizzVic Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Om du som 65 år gammel homofil mann hadde sagt at du foretrekker de veldig unge, så får du samme reaksjon. Verdens tynneste forsvarstale, å dra homofili inn i det at du vil ha ei ungjente. 23 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Jeg synes det er helt greit. Har stor respekt for homofile menn. Er selv hetero dame. Anonymkode: 81972...ff1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Det er deg igjen ja 🙄 Hva er det DU har i mot homofile egentlig? Sånn helt seriøst, og hvorfor sammenligner du det med den 'på grensen til pedoen' din? Er du virkelig så dum eller troller du? Anonymkode: 88585...10c 10 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er helt greit. Har stor respekt for homofile menn. Er selv hetero dame. Anonymkode: 81972...ff1 Du glemte lese det med liten skrift. Anonymkode: 2d728...a9f 11
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Du skjønner ikke at det er forskjell på å være homofil og være en godt voksen mann som ønsker sex med purunge jenter? Du ser at det er du som er problemet her, ikke samfunnet? Anonymkode: ca3c1...c91 10
Daria Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 Du får la være å fortelle alle om de seksuelle preferansene dine, da, så slipper du å høre hva de synes om dem... 9 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Skrevet 26. mars 2022 Jeg har flere homofile venner, og synes ingen av dem er ekle. De er herlige mennesker. Ingen av dem er såvidt jeg vet pedofile eller hebefile, eller hva det nå heter, men har forhold og sex med jevnaldrende. Jeg ville reagert negativt om noen av mine godt voksne homofilie venner gikk etter tenåring også. DET ville vært ekkelt. Jeg har forøvrig kuttet ut kontakten med venninne rundt 50 år som antastet min sønn da han var 16 år. Ville helst anmelde, men respekterte gutten angående at han ikke ønsket det, selv om han synes opplevelsen var svært ekkel. Slike mennesker vil jeg ikke ha i min omgangskrets. Anonymkode: d6f88...36b 6 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #11 Skrevet 26. mars 2022 Ingen menn er griser uansett. Det er et veldig dømmende begrep. Man skal få lov til å ha preferanser uten å måtte bli kalt for noe. Anonymkode: b8b2d...84f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #12 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen menn er griser uansett. Det er et veldig dømmende begrep. Man skal få lov til å ha preferanser uten å måtte bli kalt for noe. Anonymkode: b8b2d...84f Mest dømmende overfor grisen. Anonymkode: 4c9b7...07f 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #13 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingen menn er griser uansett. Det er et veldig dømmende begrep. Man skal få lov til å ha preferanser uten å måtte bli kalt for noe. Anonymkode: b8b2d...84f Jo, noen såkalte «preferanser», eller perversjoner er definitivt grisete og motbydelige. Det er ikke sånn at alt er greit fordi om vedkommende tenner seksuelt på det. Homofili, derimot, er en medfødt legning som selvfølgelig skal respekteres. Anonymkode: ad70e...9ee 5 1
Gjest Warrior Skrevet 26. mars 2022 #14 Skrevet 26. mars 2022 (endret) Du må prøve å ikke bry deg om det. På nett er det alltid noen som skal angripe/snakke stygt om/mobbe andre. Uansett hva det er. Hvorfor noen gjør det er ikke godt å si, men det er viktig å ikke ta seg nær av sånt for det finnes overalt på nett dessverre. Det samme utenfor nett. Noen må være frekk og snakke stygt om/til andre, men de aller fleste driver ikke å såre andre med stygge kommentarer. Nå er vi i 2022 og det er helt normalt å ha sex med samme kjønn også. Selv om man er hetero. Jeg kan stolt si at jeg gjør også det, og bryr meg ikke hva andre tenker om det. Sex med begge kjønn er bare deilig og det er mange som prøver det. Det er heller ingenting galt i å være homofil/lesbisk. Folk skal være stolt av den legningen de har. Nei jeg blir ikke sint om jeg ser homofile på gaten. Jeg blir glad. Glad for å se folk elsker hverandre uansett legning. Kjærligheten og lykken er sterkest. Endret 26. mars 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #15 Skrevet 26. mars 2022 Warrior skrev (2 minutter siden): Du må prøve å ikke bry deg om det. På nett er det alltid noen som skal angripe/snakke stygt om/mobbe andre. Uansett hva det er. Hvorfor noen gjør det er ikke godt å si, men det er viktig å ikke ta seg nær av sånt for det finnes overalt på nett dessverre. Det samme utenfor nett. Noen må være frekk og snakke stygt om/til andre, men de aller fleste driver ikke å såre andre med stygge kommentarer. Nå er vi i 2022 og det er helt normalt å ha sex med samme kjønn også. Selv om man er hetero. Jeg kan stolt si at jeg gjør også det, og bryr meg ikke hva andre tenker om det. Sex med begge kjønn er bare deilig og det er mange som prøver det. Det er heller ingenting galt i å være homofil/lesbisk. Folk skal være stolt av den legningen de har. Nei jeg blir ikke sint om jeg ser homofile på gaten. Jeg blir glad. Glad for å se folk elsker hverandre uansett legning. Kjærligheten og lykken er sterkest. Du leste ikke hele innlegget.. TS er ikke homofil, han vil bare ha unge jenter... Anonymkode: d8468...1aa 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #16 Skrevet 26. mars 2022 Ja, du er en gris. En kåt gammel gris. Du er ikke intressert i denne ungen kvinnen som et individ, men for kroppen hennes. Resten bryr deg du tydeligvis ikke om. Anonymkode: d5bc9...748 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #17 Skrevet 26. mars 2022 En predator. Kaller man sånne som deg. Anonymkode: 53ec0...e91 2 3
Silva Pluvialis Skrevet 26. mars 2022 #18 Skrevet 26. mars 2022 Warrior skrev (3 minutter siden): Du må prøve å ikke bry deg om det. På nett er det alltid noen som skal angripe/snakke stygt om/mobbe andre. Uansett hva det er. Hvorfor noen gjør det er ikke godt å si, men det er viktig å ikke ta seg nær av sånt for det finnes overalt på nett dessverre. Det samme utenfor nett. Noen må være frekk og snakke stygt om/til andre, men de aller fleste driver ikke å såre andre med stygge kommentarer. Nå er vi i 2022 og det er helt normalt å ha sex med samme kjønn også. Selv om man er hetero. Jeg kan stolt si at jeg gjør også det, og bryr meg ikke hva andre tenker om det. Sex med begge kjønn er bare deilig og det er mange som prøver det. Det er heller ingenting galt i å være homofil/lesbisk. Folk skal være stolt av den legningen de har. Nei jeg blir ikke sint om jeg ser homofile på gaten. Jeg blir glad. Glad for å se folk elsker hverandre uansett legning. Kjærligheten og lykken er sterkest. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du leste ikke hele innlegget.. TS er ikke homofil, han vil bare ha unge jenter... Anonymkode: d8468...1aa Dette. TS er ikke homofil, men en gris som vil ha sex med tenåringsjenter. At han sammenligner det med homofili, og stiller homofile i et dårlig lys, er bare forkastelig. 11
jaeols Skrevet 26. mars 2022 #19 Skrevet 26. mars 2022 (endret) Skjønner at man skal være tolerant her. Og man skal godta alt, avvikende meninger blir hudflettet. Vi har alle forskjellige erfaringer, ikke alle er like gode. Endret 26. mars 2022 av jaeols 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #20 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jo, noen såkalte «preferanser», eller perversjoner er definitivt grisete og motbydelige. Det er ikke sånn at alt er greit fordi om vedkommende tenner seksuelt på det. Homofili, derimot, er en medfødt legning som selvfølgelig skal respekteres. Anonymkode: ad70e...9ee Nei, slutt å vær så dømmende. Vi kvinner blir aldri kalt noe slikt. Vi blit kalt for slut når vi ligget rundt, noe jeg forstår, men synes det også er en uting. Anonymkode: b8b2d...84f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå