AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Jeg har laget meg et ganske teit problem. Saken er at jeg er 32 år, studerer og har derfor flyttet inn i hybel under foreldrene mine for å spare penger. Fikk meg kjæreste for et halvt år siden og vi bor gjerne hos han i ukedagene og hos meg i helgene. Greia er at jeg har et ganske anstrengt forhold til mine foreldre og har aldri introdusert en kjæreste for dem. Men nå som det blir varmere i været vil det være helt umulig å ikke møte på dem på vei inn eller ut. Føler meg som en tenåring som sniker gutter inn og ut😅 Men jeg skulle gjerne funnet en måte å si at jeg har fått kjæreste som skaper minst mulig styr for oss. Vil unngå å gjøre det til en stor greie og er ikke klar for at de f.eks. inviterer han på middag. Er det noen som forstår meg og kanskje har et forslag? Anonymkode: 1bd76...033
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Hvorfor blir foreldrene dine sine på deg for at du har kjæreste? Anonymkode: bacf3...b0d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor blir foreldrene dine sine på deg for at du har kjæreste? Anonymkode: bacf3...b0d De blir nok ikke sinte på meg, men vil nok syns det er veldig stas og gjøre det til en litt for stor greie. Syns det er litt tidlig i forholdet og ønsker ikke å involvere foreldrene mine så altfor mye i livet mitt. Ts Anonymkode: 1bd76...033
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De blir nok ikke sinte på meg, men vil nok syns det er veldig stas og gjøre det til en litt for stor greie. Syns det er litt tidlig i forholdet.... Ts Anonymkode: 1bd76...033 Kan du si dette til dem? Anonymkode: 5e11f...bb3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Skriv en melding til dem Anonymkode: c9d92...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå