Gå til innhold

Har du noen gang sett en film som ikke har vekket en eneste refleksjon eller følelse hos deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du har sett hele filmen, fulgt med og alt, men da den var ferdig var det bare sånn "Hm, jaja" og så gikk du videre med livet?

I så fall hvilken/hvilke film/er?

Jeg så Encanto med kjæresten og da den var ferdig utvekslet vi ikke en eneste mening om filmen, bare gikk og lagde middag.

Anonymkode: fe768...c9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Filmer med eksplosjoner, biljakt, skyting og slossing gir meg ingenting. Vekk meg når det er over. 

Anonymkode: e9455...39a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Støtt og stadig. 

Anonymkode: daaf7...7d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange ganger. Den siste av den kategorien var «Verdens verste menneske».

Anonymkode: 5c320...e61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil påsto at alle trekantdrama- filmer og serier har en slik innvirkning på meg. Hvem skal hun velge, han barske, rampete, eller han trygge, solide.... Gjeeesp. Mer banal oppskrift finnes ikke.

Anonymkode: 38976...3f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, mange ganger. Den siste av den kategorien var «Verdens verste menneske».

Anonymkode: 5c320...e61

Samme her, den gav meg niks og nada, helt intetsigende.

Anonymkode: fe768...c9c

Skrevet

Jeg tror det må være sånne biljaktfilmer. De kjeder meg enormt, og gir meg ingenting. Som for eksempel den eldre filmen der Nicolas Cage er med, tror den heter "Gone in 60 seconds" eller noe. Det var eksmannen min som ville vi absolutt skulle se den en kveld. Han synes det var en knallfilm. Jeg bare...meh. 

Det blir vel kanskje feil å si den ikke vekket en eneste følelse i meg, for jeg følte på kjedsomhet... 

• Liker 2
Skrevet

Gravity, de timene vil jeg gjerne ha igjen..😩

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja ganske så ofte

Anonymkode: 52783...f29

Skrevet
Million skrev (8 timer siden):

Jeg tror det må være sånne biljaktfilmer. De kjeder meg enormt, og gir meg ingenting. Som for eksempel den eldre filmen der Nicolas Cage er med, tror den heter "Gone in 60 seconds" eller noe. Det var eksmannen min som ville vi absolutt skulle se den en kveld. Han synes det var en knallfilm. Jeg bare...meh. 

Det blir vel kanskje feil å si den ikke vekket en eneste følelse i meg, for jeg følte på kjedsomhet... 

En film for menn. Fete biler, dårlig plott, Angelina Jolie. Blir ikke stort bedre enn det

AnonymBruker
Skrevet

Ja den der verdens værste menneske. Gørrkjedelig og meningsløs 

Anonymkode: 5b25e...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...