AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Jeg trives ikke her hvor vi nå har bodd i nesten 4 år. Det er ikke et attraktivt område, og jeg vet at verdien på området vil synke ytterligere i fremtiden pga kommunens planer. Jeg ser på en måte pensjonen vår renne ut i sanden av å bo her... Men barna våre trives på skolen og vi har bodd i dette området hele barnas liv. Det er nesten ingen boliger til salgs her ute, så vi vil i så fall bli nødt til å flytte ca 10 min unna med bil. Hva hadde dere gjort? 😔 Anonymkode: a8827...8be
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trives ikke her hvor vi nå har bodd i nesten 4 år. Det er ikke et attraktivt område, og jeg vet at verdien på området vil synke ytterligere i fremtiden pga kommunens planer. Jeg ser på en måte pensjonen vår renne ut i sanden av å bo her... Men barna våre trives på skolen og vi har bodd i dette området hele barnas liv. Det er nesten ingen boliger til salgs her ute, så vi vil i så fall bli nødt til å flytte ca 10 min unna med bil. Hva hadde dere gjort? 😔 Anonymkode: a8827...8be Hva er det som gjør at boligene vil synke i verdi? Ligger boligene unaturlig høyt fra før? Dere har jo bodd i huset mange år, og uvanlig om det skal synke slik at dere går i minus. Anonymkode: 31205...cc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå