Gå til innhold

Flytte eller ikke? 11-åring og 9-åring...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives ikke her hvor vi nå har bodd i nesten 4 år. Det er ikke et attraktivt område, og jeg vet at verdien på området vil synke ytterligere i fremtiden pga kommunens planer. Jeg ser på en måte pensjonen vår renne ut i sanden av å bo her... Men barna våre trives på skolen og vi har bodd i dette området hele barnas liv. Det er nesten ingen boliger til salgs her ute, så vi vil i så fall bli nødt til å flytte ca 10 min unna med bil.

Hva hadde dere gjort? 😔

Anonymkode: a8827...8be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trives ikke her hvor vi nå har bodd i nesten 4 år. Det er ikke et attraktivt område, og jeg vet at verdien på området vil synke ytterligere i fremtiden pga kommunens planer. Jeg ser på en måte pensjonen vår renne ut i sanden av å bo her... Men barna våre trives på skolen og vi har bodd i dette området hele barnas liv. Det er nesten ingen boliger til salgs her ute, så vi vil i så fall bli nødt til å flytte ca 10 min unna med bil.

Hva hadde dere gjort? 😔

Anonymkode: a8827...8be

Hva er det som gjør at boligene vil synke i verdi? Ligger boligene unaturlig høyt fra før? Dere har jo bodd i huset mange år, og uvanlig om det skal synke slik at dere går i minus. 

Anonymkode: 31205...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...