AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Bruker å få litt utflod ei uke etter eggløsning, og noen dager før mens. Hadde eggløsning en gang i løpet av sist helg og fram til mandag. Idag fikk jeg utflod igjen. Kan det være et tegn på at det ikke gikk denne syklusen? Eller vil det være likt fram til mens? Hørt at man får litt mere utflod ei uke etter eggløsning pga økning i østrogen i en normal syklus. Anonymkode: 243b1...26d
nøtta Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Egget bruker 5-10 dager på å feste seg, så om du hadde el søndag feks, så er det ikke sikkert det er festet en gang, og da er forløpet likt uavhengig av om det går bra eller ikke:) lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 nøtta skrev (1 minutt siden): Egget bruker 5-10 dager på å feste seg, så om du hadde el søndag feks, så er det ikke sikkert det er festet en gang, og da er forløpet likt uavhengig av om det går bra eller ikke:) lykke til:) Takk 😀 vet du når man vil merke forskjell? Anonymkode: 243b1...26d
nøtta Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk 😀 vet du når man vil merke forskjell? Anonymkode: 243b1...26d Det er det nok ingen fasit på:) jeg fikk endret i prøvetiden, uavhengig av klaff eller ei, veldig slitsomt. Eneste å gjøre er nok å vente:)
Hirka89 Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Begge gangene jeg ble gravid fikk jeg tynn melkeaktig utflod, ganske mye av det. Og det kom ikke så alt for mange dagene etter EL og befruktet egg. Aldri hatt sånn type utflod utenom graviditet.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Hirka89 skrev (5 minutter siden): Begge gangene jeg ble gravid fikk jeg tynn melkeaktig utflod, ganske mye av det. Og det kom ikke så alt for mange dagene etter EL og befruktet egg. Aldri hatt sånn type utflod utenom graviditet. Regner egentlig med eggløsning var på mandag da jeg temper og tempet før helgen og fra onsdag. Da var den skjedd. Masse el slim mandag så litt rart om den var lørdag. Men idag kom det melkehvit utflod som bruker å komme ei uke før mens. ts Anonymkode: 243b1...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå