AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Jeg har forsøkt å lukke øynene for skjønnheten til denne mannen i mange år. Han er fin. Han er singel. Nå har han begynt å snakke ut om seksualiteten sin til meg. Jeg får lyst til å hoppe på. Det er informasjon som han leverer uoppfordret til meg når vi har fri. Jeg får for mye informasjon. Vanskelig for meg. Bilder i hodet. Klarer ikke skru av lysten lenger. Virker som han hiver vann på mølla. Men er det bevisst fra hans side? Er det en invitasjon?? Er kolleger en no-go greie? Anonymkode: 98c68...75a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Er du singel så er det bare å kjøre på. Er du opptatt ville jeg tenkt meg godt om (snakker av erfaring). Anonymkode: 3e626...206 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 ehh spørsmålet ditt er noe du selv kan svare på om du gir deg selv et bedre svar - om det er bevisst? ja helt sikkert ikke han er i fylla når han snakker om dette - om det er invitasjon? tror katten vet det også - om kollager er no go? nei hvorfor skulle det være det? det er kanskje en av de beste plassene til å bli kjent med noen på Anonymkode: d4614...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Høres definitivt ut som om han hiver vann på mølla. Go for it. Anonymkode: 01f19...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå