AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 jeg har 4 stk den største har flyttet ut og har egen familie nå, og jeg har 3 tenåringer de er 13,15 og 17, de 2 minste er verst, alt skal krangeles om alt skal diskuteres ,de er heller ikke venner og av og til er det så ille at jeg ikke tør og dra fra dem, de slåss og erter, 17 åringen begynner heldigvis og bli bedre nå,men hun har sine dager,men det er mest at hun er sur og holder seg på rommet og vil være der, så hun lar oss andre være. men gutta, blir snart gal. De kommer aldri til tiden på kveldene i hverdagen, i helger er de flinke, for da får de være ute til 23 ( 15 åring ) og 22 ( 13 åringen ) lengre hvis de er hjemme hos noen, det samme gjelder ferier. i hverdagen må 15 åringen inn 22 og 13 åring 21, er dette så tidlig? de legger seg 22 og 23 på hverdagen,men har alltid vert flinke og stå opp,så akkurat der er de flinke. Ser jo at jenta begynner og roe seg mye ned nå, men må jeg virkelig holde ut i 2 og 4 år til med de minste? Jeg elsker de over alt på jord,men jeg jobber og har en travel hverdag selv, trener fotballaget til 17åring 2 ganger i uka og den andre trener 2 ganger i uka + at jeg jobber i bhg ( trives veldig godt ),men merker jo at jeg er sliten, da spesielt på fredagen. Jeg er 100% alene med alle 4 og vert det siden de var 15,5,3 og 1 år, far er frem og tilbake og vert det siden den gangen, nå har de ikke sett han på 14 mnd igjen, men sånn har det vert hele tiden, så de er vant til det,men er kanskje tøffere nå de er tenåringer ? faren kan være borte i noen år og brått ta kontakt igjen, så er ikke stabilt, han har ikke sett barnebarna sine siden de var 9mnd og 3 år, de vil jo glemme han mellom hver gang,men en ting skal ha ha skryt for han har alltid vert flink og betale barnebidrag og aldri vert en mnd uten,men ellers er han ikke årets far. Største har egentlig bare gitt opp faren da han ikke orker mer, faren fant seg ny dame den gangen og har fått tvillinger med henne etter det, de er idag 10 år og barna har kun sett de 3-4 ganger. Så hva er deres beste tips til og ikke miste hode ? Anonymkode: 106b3...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå