Gå til innhold

Bare muskuløse menn med lav fettprosent på reklamene til The Well

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samtidig skal de liksom få det til å virke så naturlig med nakenhet. Det blir en form for seksualisering og skaper et usunt kroppsbile. Tanker?

Anonymkode: bf194...0ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt dette er bare humbug. "Velvære", lol

Anonymkode: c92e0...5d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

The Well er beryktet for å være et shady sted med sextreff og den type ting, så jeg holder meg unna.

Anonymkode: 7f549...1d9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mener du at de heller skulle brukt muskelløse menn med høy fettprosent?

Anonymkode: 94ada...3ae

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen oppegående går ditt uansett, så hvorfor bryr folk om reklamene?

Anonymkode: 55be5...c20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle de hatt bilder av de tjukke smug-ronkerne som lusker rundt på The Well?

Anonymkode: 8c7c8...5c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det som virkelig er usunt er å promotere overvekt som noe positivt.

Anonymkode: 2dd08...b4c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Menn Bør ha lav fettprosent for å unngå livsstilsykdommer 

Anonymkode: f4ff5...a40

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Samtidig skal de liksom få det til å virke så naturlig med nakenhet. Det blir en form for seksualisering og skaper et usunt kroppsbile. Tanker?

Anonymkode: bf194...0ea

å bruke mennesker som har tydelig overvekt, er selvfølgelig langt mer usunt kroppsbilde. 

Anonymkode: 2fdd1...250

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

å bruke mennesker som har tydelig overvekt, er selvfølgelig langt mer usunt kroppsbilde. 

Det finnes en mellomting mellom lav fettprosent og tydelig overvekt. 

Anonymkode: 590e0...00b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Jaconandersen
Skrevet

Jeg blir direkte kvalm av dobbelmoralen. Kvinner er beautiful at all sizes and shapes, men vi menn er kun bra nok om vi er tynne og med mye muskler. Helst med stort utstyr og. Helt sykt.

AnonymBruker
Skrevet
Jaconandersen skrev (1 time siden):

Jeg blir direkte kvalm av dobbelmoralen. Kvinner er beautiful at all sizes and shapes, men vi menn er kun bra nok om vi er tynne og med mye muskler. Helst med stort utstyr og. Helt sykt.

Sånn har det vel alltid vært. Damer blir jo værende i voldelige forhold, hvis fyren er stor nedentil...

Anonymkode: 5d8b2...b5e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Jaconandersen skrev (7 timer siden):

The Well har samme utvalg av bilder av kvinner, så det argumentet holder ikke her.

Og du, det er veldig in med pappakropp. Det har aldri vært in med mammakropp.

Anonymkode: 590e0...00b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 16.19):

Damer blir jo værende i voldelige forhold, hvis fyren er stor nedentil...

Anonymkode: 5d8b2...b5e

Det der er virkeligheten bare hos noen utvalgte menn på KG. Og det tror jeg du vet. ;) Dvs noen damer blir værende i voldelige forhold, men det er ikke pga utstyret til fyren. De aller fleste bryr seg ikke om det da ikke er ekstremt den ene eller andre veien.

Anonymkode: dbec5...2b2

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 11.07):

Mener du at de heller skulle brukt muskelløse menn med høy fettprosent?

Anonymkode: 94ada...3ae

Det finnes en mellomting. Dessuten heter det muskuløs.

Endret av Adrenalina1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (4 minutter siden):

Det finnes en mellomting. Dessuten heter det muskuløs.

Ehhhhh...? Vedkommende mente nok faktisk muskelløs.

Anonymkode: 446d8...f13

• Liker 2
  • Nyttig 3
  • 7 måneder senere...
Skrevet
On 3/26/2022 at 10:28 PM, AnonymBruker said:

Og du, det er veldig in med pappakropp.

Kanskje jeg skal utfordre de med å tilby å være modell med pappakroppen min. 🙂 Noen med mammakropp som blir med? 😊

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 9.25):

The Well er beryktet for å være et shady sted med sextreff og den type ting, så jeg holder meg unna.

Anonymkode: 7f549...1d9

Ja, de er beryktet for det, men det er akkurat det det er, rykter. Ofte rykter spredt av folk som ikke har vært der selv.
Ta deg gjerne en tur og sjekk det ut, det er jo bare å gå derfra om det er feil for deg.
Jeg har fortsatt til gode å lese om, eller snakke med noen som har vært der og som kan bekrefte disse ryktene. De aller aller fleste som besøker TW, meg selv inkludert, opplever det som et sted med høy klasse, høy renslighet og lite eller ingen "shadyness".

AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 11.11):

Det som virkelig er usunt er å promotere overvekt som noe positivt.

Anonymkode: 2dd08...b4c

AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 14.02):

Enig med dere begge, overvekt er ikke sunt, spesielt når det tipper over til fedme. Men overvekt er normalt i den forstand at det snart er mer vanlig med noen ekstra kilo enn å være slank. Det er heller ikke bare positivt å promotere slanke og vakre kropper, fordi det er uoppnåelige idealer for de fleste og det er alt for mange, og spesielt unge, som sliter psykisk fordi de ikke føler seg gode nok når de sammenlikner seg med alle de "perfekte". Vi kunne ha godt av å ha noen normale kropper å sammenlikne oss med, og ikke bare disse sexy fotomodellene vi ser overalt i media. Sånn sett kan et besøk på TW være bra, for der kan du få se alle typer mennesker og kropper.

Endret av aksase
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

TW er et sted for sunnhet og velvære, og da er det naturlig å bruke sunne mennesker i reklamen.

Det er ingen kobling mellom sunnhet og seksualisering. Feite mennesker puler også.

Mer komplisert er det ikke.

Bare hyggelig å kunne oppklare dette for TS 

Skrevet

Har ikke sett reklamene men lag et offentlig instagram innlegg og tag the well og noen journalister så blir det nok tatt tak i om det er kroppspress. Evn sende de en mail 

Anonymkode: 9497f...a0e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...