AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Jeg er gravid første gang i uke 26. Jeg har ikke før nå begynt med bekkenøvelser. Det står på nettet at dem fleste ikke greier å knipe igjenn med samme styrke i mer enn 10 sekund. Jeg klarer å knipe med samme full styrke sånn at det strammer skikkelig i kjeden i over 40 sekund kunne holdt på mye lengre jeg trenger ikke å annstrenge meg heller. Jeg husker jeg prøvde øvelsen for mangen år siden og da var det skikkelig vanskelig klarte ikke mer enn noen få sekund. Har ikke gjort noe øvelser i mellomtia så synes det er rart hvorfor det er så mye sterkere der nede nå. Er dette normalt eller unormalt? Anonymkode: 71d0a...598
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Ville du bare skryte litt av supermusa di? Lov det 😋 Anonymkode: fdc25...44a 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ville du bare skryte litt av supermusa di? Lov det 😋 Anonymkode: fdc25...44a Er det ikke negativt egentlig da? Jeg har ikke født noen barn eller gått gravid, så alt er fint og stramt der nede. Når jeg kniper, så er det jo ikke styrken i bekken(?)muskulaturen som er problemet, men heller at det er ubehagelig å knipe lenge. Det blir for følsomt, på litt samme måte som når du får en sterk vibrator direkte på klitoris. Jeg tenker dét er grunnen til at man vanligvis ikke klarer å knipe med samme styrke så lenge. Da har Ts sannsynligvis mistet noe av følsomhet. Anonymkode: c83e3...3f1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Jeg kan knipe hvor lenge som helst Anonymkode: 02b71...ad0
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Jeg kan få 1000 orgasmer om jeg vil. Anonymkode: 84b50...a97 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Haha, nå måtte jeg teste selv, styrken går bort etter 10 sek, men klarer å stramme igjen uten pause. Aner ikke hva som er normalt, viktigste er vel å knipe🤷♀️ Anonymkode: 924e2...ee3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Du gjør mest sannsynlig feil. Anonymkode: cb8e2...3c8 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke negativt egentlig da? Jeg har ikke født noen barn eller gått gravid, så alt er fint og stramt der nede. Når jeg kniper, så er det jo ikke styrken i bekken(?)muskulaturen som er problemet, men heller at det er ubehagelig å knipe lenge. Det blir for følsomt, på litt samme måte som når du får en sterk vibrator direkte på klitoris. Jeg tenker dét er grunnen til at man vanligvis ikke klarer å knipe med samme styrke så lenge. Da har Ts sannsynligvis mistet noe av følsomhet. Anonymkode: c83e3...3f1 Det er derfor jeg ikke greier mer enn 40 sekund. Det blir alt for følsomt. Anonymkode: 71d0a...598 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Skrevet 26. mars 2022 Sikker på at du gjør det riktig? Når jeg kniper, så kjenner jeg det i nedre del av kjernemuskulatoren, ikke bare i musa. Kjenner ikke noe særlig i selve musa i det hele tatt egentlig. Må fokusere for å puste ordentlig gjennom hele øvelsen uten at jeg glipper. Dersom jeg kniper bare litt, så kjenner jeg det i musa og ingenting i muskulaturen. Da kjenner jeg det typ i klitoris at det strammes litt til rundt der. Anonymkode: b19cc...e41
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #10 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sikker på at du gjør det riktig? Når jeg kniper, så kjenner jeg det i nedre del av kjernemuskulatoren, ikke bare i musa. Kjenner ikke noe særlig i selve musa i det hele tatt egentlig. Må fokusere for å puste ordentlig gjennom hele øvelsen uten at jeg glipper. Dersom jeg kniper bare litt, så kjenner jeg det i musa og ingenting i muskulaturen. Da kjenner jeg det typ i klitoris at det strammes litt til rundt der. Anonymkode: b19cc...e41 Jeg kjenner det mest mellom kjeden og rumpehullet. Anonymkode: 71d0a...598
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #11 Skrevet 26. mars 2022 Klarer også 40, men blir sliten mot slutten. Anonymkode: 20ec6...4eb
KristinF Skrevet 26. mars 2022 #12 Skrevet 26. mars 2022 Fint det hvis du gjør det riktig, men det tviler jeg på at du gjør. De færreste kan det. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #13 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kjenner det mest mellom kjeden og rumpehullet. Anonymkode: 71d0a...598 *skjeden (måtte bare når det blei en gjentagende greie) Anonymkode: 38066...a1f 1
Cornix Skrevet 26. mars 2022 #15 Skrevet 26. mars 2022 Ja... Det skal jo holdes en god stund for effekt.
Hulderen Skrevet 26. mars 2022 #16 Skrevet 26. mars 2022 Jeg testet nå, og ja, jeg klarer fint å knipe i over 40 sek. Men jeg gjør jevnlig knipeøvelser, så jeg ble ikke overrasket.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #17 Skrevet 26. mars 2022 Cornix skrev (2 minutter siden): Ja... Det skal jo holdes en god stund for effekt. Det er knipingen som gir effekt. Å holde er som å bare stå og holde et par vekter. Det gjør ikke mye for styrken. Anonymkode: ed3e0...312
Cornix Skrevet 26. mars 2022 #18 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er knipingen som gir effekt. Å holde er som å bare stå og holde et par vekter. Det gjør ikke mye for styrken. Anonymkode: ed3e0...312 For å holde så må man knipe, ergo man kniper lenge. 🙄 Man strammer alle muskler, noe man ikke gjør om man holder vekter...
Pantoten Skrevet 26. mars 2022 #19 Skrevet 26. mars 2022 Cornix skrev (55 minutter siden): For å holde så må man knipe, ergo man kniper lenge. 🙄 Man strammer alle muskler, noe man ikke gjør om man holder vekter... Ja, men man blir ikke sterk av å knipe og holde i en evighet, men snarere kan man bli stram og anspent og det er ikke ønskelig. God og riktig knipeøvelse er avhengig av ordentlig avspenning mellom hvert knip
Cornix Skrevet 26. mars 2022 #20 Skrevet 26. mars 2022 Pantoten skrev (4 minutter siden): Ja, men man blir ikke sterk av å knipe og holde i en evighet, men snarere kan man bli stram og anspent og det er ikke ønskelig. God og riktig knipeøvelse er avhengig av ordentlig avspenning mellom hvert knip Knipet skal vare en stund før man slipper, merkelig at det er vanskelig å forstå. Har jeg skrevet noe om en evighet? 40 sekunder oppleves nok forskjellig fra person til person tydeligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå