Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid første gang i uke 26. Jeg har ikke før  nå begynt med bekkenøvelser. Det står på nettet at dem fleste ikke greier å knipe igjenn med samme styrke i mer enn 10 sekund. Jeg klarer å knipe med samme full styrke sånn at det strammer skikkelig i kjeden i over 40 sekund kunne holdt på mye lengre jeg trenger ikke å annstrenge meg heller. Jeg husker jeg prøvde øvelsen for mangen år siden og da var det skikkelig vanskelig klarte ikke mer enn noen få sekund. Har ikke gjort noe øvelser i mellomtia så synes det er rart hvorfor det er så mye sterkere der nede nå. Er dette normalt eller unormalt?  

Anonymkode: 71d0a...598

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville du bare skryte litt av supermusa di?

Lov det 😋

Anonymkode: fdc25...44a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ville du bare skryte litt av supermusa di?

Lov det 😋

Anonymkode: fdc25...44a

Er det ikke negativt egentlig da? Jeg har ikke født noen barn eller gått gravid, så alt er fint og stramt der nede. Når jeg kniper, så er det jo ikke styrken i bekken(?)muskulaturen som er problemet, men heller at det er ubehagelig å knipe lenge. Det blir for følsomt, på litt samme måte som når du får en sterk vibrator direkte på klitoris. Jeg tenker dét er grunnen til at man vanligvis ikke klarer å knipe med samme styrke så lenge. Da har Ts sannsynligvis mistet noe av følsomhet.

Anonymkode: c83e3...3f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan knipe hvor lenge som helst

Anonymkode: 02b71...ad0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få 1000 orgasmer om jeg vil. 

Anonymkode: 84b50...a97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, nå måtte jeg teste selv, styrken går bort etter 10 sek, men klarer å stramme igjen uten pause. Aner ikke hva som er normalt, viktigste er vel å knipe🤷‍♀️

Anonymkode: 924e2...ee3

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør mest sannsynlig feil. 

Anonymkode: cb8e2...3c8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke negativt egentlig da? Jeg har ikke født noen barn eller gått gravid, så alt er fint og stramt der nede. Når jeg kniper, så er det jo ikke styrken i bekken(?)muskulaturen som er problemet, men heller at det er ubehagelig å knipe lenge. Det blir for følsomt, på litt samme måte som når du får en sterk vibrator direkte på klitoris. Jeg tenker dét er grunnen til at man vanligvis ikke klarer å knipe med samme styrke så lenge. Da har Ts sannsynligvis mistet noe av følsomhet.

Anonymkode: c83e3...3f1

Det er derfor jeg ikke greier mer enn 40 sekund. Det blir alt for følsomt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du gjør det riktig? Når jeg kniper, så kjenner jeg det i nedre del av kjernemuskulatoren, ikke bare i musa. Kjenner ikke noe særlig i selve musa i det hele tatt egentlig. Må fokusere for å puste ordentlig gjennom hele øvelsen uten at jeg glipper.

Dersom jeg kniper bare litt, så kjenner jeg det i musa og ingenting i muskulaturen. Da kjenner jeg det typ i klitoris at det strammes litt til rundt der.

Anonymkode: b19cc...e41

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sikker på at du gjør det riktig? Når jeg kniper, så kjenner jeg det i nedre del av kjernemuskulatoren, ikke bare i musa. Kjenner ikke noe særlig i selve musa i det hele tatt egentlig. Må fokusere for å puste ordentlig gjennom hele øvelsen uten at jeg glipper.

Dersom jeg kniper bare litt, så kjenner jeg det i musa og ingenting i muskulaturen. Da kjenner jeg det typ i klitoris at det strammes litt til rundt der.

Anonymkode: b19cc...e41

Jeg kjenner det mest mellom kjeden og rumpehullet. 

AnonymBruker
Skrevet

Klarer også 40, men blir sliten mot slutten. 

Anonymkode: 20ec6...4eb

Skrevet

Fint det hvis du gjør det riktig, men det tviler jeg på at du gjør. De færreste kan det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kjenner det mest mellom kjeden og rumpehullet. 

*skjeden (måtte bare når det blei en gjentagende greie)

Anonymkode: 38066...a1f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh, ja... 

Anonymkode: 09551...e3f

Skrevet

Ja... Det skal jo holdes en god stund for effekt. 

Skrevet

Jeg testet nå, og ja, jeg klarer fint å knipe i over 40 sek. 

Men jeg gjør jevnlig knipeøvelser, så jeg ble ikke overrasket.

AnonymBruker
Skrevet
Cornix skrev (2 minutter siden):

Ja... Det skal jo holdes en god stund for effekt. 

Det er knipingen som gir effekt. Å holde er som å bare stå og holde et par vekter. Det gjør ikke mye for styrken. 

Anonymkode: ed3e0...312

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er knipingen som gir effekt. Å holde er som å bare stå og holde et par vekter. Det gjør ikke mye for styrken. 

Anonymkode: ed3e0...312

For å holde så må man knipe, ergo man kniper lenge. 🙄 Man strammer alle muskler, noe man ikke gjør om man holder vekter... 

Skrevet
Cornix skrev (55 minutter siden):

For å holde så må man knipe, ergo man kniper lenge. 🙄 Man strammer alle muskler, noe man ikke gjør om man holder vekter... 

Ja, men man blir ikke sterk av å knipe og holde i en evighet, men snarere kan man bli stram og anspent og det er ikke ønskelig. God og riktig knipeøvelse er avhengig av ordentlig avspenning mellom hvert knip :)

Skrevet
Pantoten skrev (4 minutter siden):

Ja, men man blir ikke sterk av å knipe og holde i en evighet, men snarere kan man bli stram og anspent og det er ikke ønskelig. God og riktig knipeøvelse er avhengig av ordentlig avspenning mellom hvert knip :)

Knipet skal vare en stund før man slipper, merkelig at det er vanskelig å forstå. Har jeg skrevet noe om en evighet? 40 sekunder oppleves nok forskjellig fra person til person tydeligvis. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...