Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på snart 27 år som aldri har hatt sex og synst det er flaut. Føler jeg er den eneste som ikke har hatt sex før. 

Er det flere eldre personer her som ikke har hatt sex før ?

Anonymkode: 79c3d...d08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne i 30 åra, og jeg har aldri blitt penetrert vaginalt av en penis. Har så masse sperrer på det også synes jeg det også er flaut å være "jomfru". Jeg har hatt sex med kvinner og blitt fingra da. Men ikke mye i løpet av et langt liv.

Jeg er seksuell men det er mye jeg synes er vanskelig med det her. 

Anonymkode: 7c98f...2d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er en kvinne i 30 åra, og jeg har aldri blitt penetrert vaginalt av en penis. Har så masse sperrer på det også synes jeg det også er flaut å være "jomfru". Jeg har hatt sex med kvinner og blitt fingra da. Men ikke mye i løpet av et langt liv.

Jeg er seksuell men det er mye jeg synes er vanskelig med det her. 

Men ønsker du å bli penetrert av en penis da? Hvis ikke er det jo ikke noen krise. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er en kvinne på snart 27 år som aldri har hatt sex og synst det er flaut. Føler jeg er den eneste som ikke har hatt sex før. 

Er det flere eldre personer her som ikke har hatt sex før ?

Anonymkode: 79c3d...d08

Hva er grunnen til at du ikke har hatt sex, TS? 

Anonymkode: 3c31a...5ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men ønsker du å bli penetrert av en penis da? Hvis ikke er det jo ikke noen krise. 

Hva er grunnen til at du ikke har hatt sex, TS? 

Anonymkode: 3c31a...5ec

Jeg veit ikke. Jeg føler for det første at jeg i det minst må prøve det, og jeg har jo lyst til å være "normal" dersom jeg skulle fått meg kjæreste.

Men DER OG DA når jeg er i situasjonen så har jeg jo absolutt ikke lyst! 

AnonymBruker
Skrevet

Var jomfru til jeg var 28 år, hadde sex først etter jeg fikk meg kjæreste.  ikke av noen annen grunn enn at jeg ikke er interessert i ons. Tenke på det av og til, men ikke noe som plagde meg, var ikke noe jeg snakket høyt om men jeg var ærlig om det.

30M

Anonymkode: a7ed6...6ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...