AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #21 Del Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har fine tanker om deg og syns du er vakker. Det er og noe antydning til avhengighet og overtenkning her. Ser ut til at han tar litt avstand akkurat nå men kommer til å komme på banen igjen. Litt av og på type men det er potensiale der Anonymkode: b13a4...aee Tusen takk! Det stemmer ganske bra med hva som har skjedd til nå, av og på, avstand og forandringer, og i allefall fra min side en del overtenking og tankekjør, men som jeg prøver veldig å legge fra meg. Spennende at han kommer på banen igjen, lurer på hvordan det blir:) takk for at du tok deg tid. Anonymkode: 4b54b...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #22 Del Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, det kan være litt frustrerende for meg og. Som hun som spurte om jobb og jeg fikk the moon som betyr at ting er gjemt og usikkert. Så klart er det usikkert når hun faktisk lurer på det. Men jeg gjør det jo gratis og anonymt og fordi det er lenge siden sist så føler meg litt ute av gamet, så har ikke noe å tjene på å lure noen Anonymkode: b13a4...aee Så du sier at alt noen lurer på er usikkert? Dvs. at alt er usikkert? Dvs. at du/kortene ikke er magiske og kan ikke se fremtiden? Det man har å tjene på å lure noen (inkludert seg selv) er at det er gøy, en følelse av spenning, selv om man egentlig vet at det er tøys så er det spennende å tenke at man kanskje kanskje kan se fremtiden allikevel, en god følelse av at man kanskje hjelper noen. Men så er det bare papirbiter med noen tegninger på. Anonymkode: ddad8...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #23 Del Skrevet 26. mars 2022 Hva tenker han om oss? Hva foregår i hodet hans? Anonymkode: 8fcb3...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #24 Del Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du sier at alt noen lurer på er usikkert? Dvs. at alt er usikkert? Dvs. at du/kortene ikke er magiske og kan ikke se fremtiden? Det man har å tjene på å lure noen (inkludert seg selv) er at det er gøy, en følelse av spenning, selv om man egentlig vet at det er tøys så er det spennende å tenke at man kanskje kanskje kan se fremtiden allikevel, en god følelse av at man kanskje hjelper noen. Men så er det bare papirbiter med noen tegninger på. Anonymkode: ddad8...3bd Men herregud da, hvorfor er du her hvis du ikke tror på tarot da? Helt greit å være pesimistisk til dette, men vær så grei og respekter at andre likevel tror på tarot og lignende. Anonymkode: a3a4b...061 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #25 Del Skrevet 26. mars 2022 Blir veldig takknemlig om du tar deg tid til meg 💕 Har vært småforelsket i en fyr veldig lenge, og føler veldig at han også liker meg. Jeg er tvilling, og han er jomfru Får du opp noe rundt dette?🌸💕 Anonymkode: 8ce58...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #26 Del Skrevet 26. mars 2022 Om det ikke er for sent, så hadde jeg blitt kjempeglad om du ville legge kort på meg også, ts❤️ Lurer på om jeg er så heldig å finne en ny kjæreste, om det evt er lenge til og hvordan det forholdet blir, om det er en god mann? Tusen takk❤️ Anonymkode: a54c6...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Sofia Skrevet 26. mars 2022 #27 Del Skrevet 26. mars 2022 Er det en framtid med han jeg dater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå