AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Del Skrevet 25. mars 2022 Kjør på. Foretrekker tema kjærlighet/følelser Anonymkode: b13a4...aee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Del Skrevet 26. mars 2022 Hvordan går ekteskapet? kvinne i 40-årene Anonymkode: e20b8...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Del Skrevet 26. mars 2022 Aldri prøvd. Kan du legge for meg? Anonymkode: 2f2b8...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Del Skrevet 26. mars 2022 Ja takk! Hvordan blir det med jobb fremover? Møter jeg den rette mannen? Anonymkode: 50333...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Del Skrevet 26. mars 2022 Har mannen jeg tenker på følelser for meg og blir det noe mellom oss? Kvinne 34 Anonymkode: 4b54b...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Del Skrevet 26. mars 2022 Når vil jeg treffe min store kjærlighet, og får vi barn sammen? Hvis jeg får barn, når blir det? k31 Anonymkode: 1b479...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Del Skrevet 26. mars 2022 Henger meg på jeg også - hvordan blir livet fremover? Anonymkode: a0c05...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Del Skrevet 26. mars 2022 Kjærlighet, tenker fortsatt på en gammel flamme, er det gjensidig. K 42. Væren. Anonymkode: 297c9...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Del Skrevet 26. mars 2022 Kanskje for seint ute, men prøver meg likevel. K28, skorpionen. Kommer jeg til å treffe noen? Anonymkode: e9f44...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #10 Del Skrevet 26. mars 2022 Kvinne 23. Skorpionen, sammen med Krepsen. Hva tenker du? Anonymkode: a3a4b...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #11 Del Skrevet 26. mars 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan går ekteskapet? kvinne i 40-årene Anonymkode: e20b8...2bf Ting er veldig stagnert nå, men du har det du trenger for å klare deg. Det ser ut som det vil skje en brå endring om det ikke har skjedd allerede, noe om en relasjon til en i et lufttegn og en i et vanntegn. Ting virker mer harmonisk, lykkelig og spennende med mannen i vanntegnet, jeg vet ikke om det er han du er gift med nå eller en ny. Det kan og bety at det er den samme mannen, at det ved en skikkelig wake up call kan føre til ny lidenskap og at ting er mindre kaldt, stuck og mindre overtenkning enn det er nå. Gir dette mening? Anonymkode: b13a4...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #12 Del Skrevet 26. mars 2022 Hvorfor sier dere alltid "legge kort på", og ikke "legge kort for"? Høres så rart ut, ser alltid for meg tarotkort som blir klasket på noens hode. Anonymkode: ddad8...3bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #13 Del Skrevet 26. mars 2022 Hva er meg og min samboers fremtid? K23, Løven. Anonymkode: c522c...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #14 Del Skrevet 26. mars 2022 Har han følelser for meg? Føler han har trukket seg litt unna meg, stemmer det? Mener han ting han har sagt til meg? Finnes det håp? Møtes vi snart igjen?K37 Vannmann. Er desperat etter svar.. Anonymkode: 7ebb6...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #15 Del Skrevet 26. mars 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Aldri prøvd. Kan du legge for meg? Anonymkode: 2f2b8...b7d Oi, jeg fikk opp veldig defensive kort på deg, mye murer rundt deg og forsvarsmekanismer. Og en som har romantisk interesse for deg nå eller frem i tid, men som kanskje ikke når helt frem. Beklager om jeg er på viddene, har aldri lest over nett før og merker det er annerledes Anonymkode: b13a4...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #16 Del Skrevet 26. mars 2022 Dette er jo bare supervage greier som nesten alle kan kjenne seg igjen i på en eller annen måte. Anonymkode: ddad8...3bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #17 Del Skrevet 26. mars 2022 33 minutter siden, AnonymBruker said: Ja takk! Hvordan blir det med jobb fremover? Møter jeg den rette mannen? Anonymkode: 50333...0ed Ang jobb ser det ut til at du er dratt mellom to retninger, og ting føles usikkert ut. Det ser ut som at du vil få enten en ny idè/inspirasjon som vil føre deg på nye veier og forlater nåværende jobbsituasjon. Ang kjærlighet ser det ut som du ikke er helt over noen du følte det var ugjengjeldt kjærlighet fra, det kan ta litt tid før du treffer noen akkurat nå, men du kommer til å være attraktiv og møte den rette til slutt Anonymkode: b13a4...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #18 Del Skrevet 26. mars 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er jo bare supervage greier som nesten alle kan kjenne seg igjen i på en eller annen måte. Anonymkode: ddad8...3bd Ja, det kan være litt frustrerende for meg og. Som hun som spurte om jobb og jeg fikk the moon som betyr at ting er gjemt og usikkert. Så klart er det usikkert når hun faktisk lurer på det. Men jeg gjør det jo gratis og anonymt og fordi det er lenge siden sist så føler meg litt ute av gamet, så har ikke noe å tjene på å lure noen Anonymkode: b13a4...aee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #19 Del Skrevet 26. mars 2022 Gjerne legg på meg. Lurer på jobb fremover? Og kjærlighet/barn? Anonymkode: 67cbd...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #20 Del Skrevet 26. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Har mannen jeg tenker på følelser for meg og blir det noe mellom oss? Kvinne 34 Anonymkode: 4b54b...ffc Han har fine tanker om deg og syns du er vakker. Det er og noe antydning til avhengighet og overtenkning her. Ser ut til at han tar litt avstand akkurat nå men kommer til å komme på banen igjen. Litt av og på type men det er potensiale der Anonymkode: b13a4...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå