AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Har vært utrolig forvirra i noen mnd nå og trenger hjelp. Disse hormonene mine er noen stabeist og vil ikke samarbeide med meg 🙈 Jeg har bare bilde av en test her, meeen nesten alle testene jeg tar (som er nesten hver dag siden jeg er blitt litt for gira her) ser slik ut. Noen har vært sterkere og noen litt svakere🤷🏻♀️ Har tatt i noen mnd nå. Mulig lommeboken snart sender inn en klage😜 Men uansett hva den testen viser, så har ikke tante rød vært så interessert i å komme på kaffe. Har gått ett år og en mnd siden sist hun kom innom. Ikke pcos, er 26 så ikke "for gammel" 🙈 Noen som har noen erfaring eller som vet noe om slikt? Anonymkode: ab1ea...588
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Er det en graviditetstest? I så fall så er du jo gravid? 🤷♀️ Anonymkode: 3f990...391
ibej Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Er du sikker på at du ikke har pcos? Er vel mer vanlig med sterke tester hele tiden da? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Syns det høres veldig ut som pcos, dessverre. Har det selv og får ofte slike tester uten at noe skjer. Anonymkode: c1f44...8dd
Laura80 Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Noe er iallefall riv ruskende feil med hormonene dine. Et år uten mens betyr at det er krøll med hormonene. Dersom eltester slår ut er dette ofte et tegn på pco, hvordan vet du at du ikke har det? Uansett er det neppe noe du selv kan gjøre for å endre dette, når det er såpass ille. Be om legetime og forklar problemet. Få tatt blodprøver, bli henvist til gynekolog og så får du nok medisiner som kan prøve å få hormonene på rett kjøl.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Har du vært til lege med dette? Det virker veldig som PCOS. Anonymkode: 8adc6...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå