TorB Skrevet 25. mars 2022 #1 Del Skrevet 25. mars 2022 Den russiske forsvarsministeren, Sergej Sjojgu har ikke vist seg offentlig på 14 dager. Hvorfor? Ifølge mediehuset Reuters vist på en skjerm i.f.m. et digitalt møte diktatoren Putin hadde med landets sikkerhetsråd. Men ifølge britiske "The Daily Mail" er vidoen der han vises i venstre hjørnet på skjermen redigert. I følge korrupte "Kreml" er grunnen til Sjojgu`s fravær fra offentligheten at han har mye å tenke på. Jeg har en sterk mistanke om at han enten er arrestert, eller at han kan være tatt av dage. Kanskje han er arrestert som følge av den "feilslåtte" innvasjonen av Ukraina? Eller kanskje har han insett "feilgrepet" ved å innvadere Ukraina og derfor ville dessertere? At han i likhet med Anatolij Tsjubajsville ville rømme landet? Eller at han truet med å fortelle sannheten om hva som utspiller seg i Ukraina? Da ville han av Putin blitt sett på som en forræder og landssviker. Og da skulle det ikke forundre meg om han allerede er drept. Dersom dette er en realitet, er det i så fall noe som ikke tåler "dagens lys". En slik nyhet vil være "skadelig" for den russiske diktatoren. I alle fall i denne fase av krigen. Hva mener Dere? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 27. mars 2022 #2 Del Skrevet 27. mars 2022 (endret) Jeg tror reglene er slik at det bare er forsvarsministeren som har rett til å arrestere presidenten, og at Putin med tanke på arrestasjonen av Stalin som hadde en sterk forsvarsminister, marshal Sjukov, ansatte en som er svakere og mer redd (Sjojgu). Kanskje Sjojgu er tøffere enn Putin trodde? Endret 27. mars 2022 av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 29. mars 2022 #3 Del Skrevet 29. mars 2022 Ryddet for spekulasjon og brukerdebatt. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. mars 2022 #4 Del Skrevet 29. mars 2022 Sjoigu har vist seg igjen. Han har snakket om regruppering av styrkene , at de skal til Øst-Ukraina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå