Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er generelt ei ganske glad jente, og har det som oftest greit. Er introvert så sånn sett er jeg veldig glad i å være alene, men kjenner veldig ofte på at jeg føler meg forlatt i denne verden. Er jeg feks med noen kollegaer i noen  timer før de drar hjem og jeg må være alene på jobb så kan jeg ikke føle på noe annet enn at jeg kjenner på ensomheten så sinnsykt mye. Å bare tenke på at de har planer, har venner, fester i helgene. Har det gøy. 

jeg syns det er så tungt å ikke ha den delen i livet. Mennesker jeg føler meg trygg på som jeg kan finne på ting med. Bruke tiden på å være genuint glad og gjøre morsomme ting. Jeg lever for å sove, spise, trene og dra på jobb. Finnes ikke noe annet jeg gjør enn det jeg skrev.

Anonymkode: 9d934...f0c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er generelt ei ganske glad jente, og har det som oftest greit. Er introvert så sånn sett er jeg veldig glad i å være alene, men kjenner veldig ofte på at jeg føler meg forlatt i denne verden. Er jeg feks med noen kollegaer i noen  timer før de drar hjem og jeg må være alene på jobb så kan jeg ikke føle på noe annet enn at jeg kjenner på ensomheten så sinnsykt mye. Å bare tenke på at de har planer, har venner, fester i helgene. Har det gøy. 

jeg syns det er så tungt å ikke ha den delen i livet. Mennesker jeg føler meg trygg på som jeg kan finne på ting med. Bruke tiden på å være genuint glad og gjøre morsomme ting. Jeg lever for å sove, spise, trene og dra på jobb. Finnes ikke noe annet jeg gjør enn det jeg skrev.

Anonymkode: 9d934...f0c

Føler med deg ❤️ Kjenner på lignende selv. Det er grusomt. Man ønsker bare å bli inkludert,invitert med på ting. Føle seg som et fellesskap. 

Anonymkode: 34f9e...3e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da har du funnet ut hva du savner, det er første steg på veien. Andre steg er - hva kan du gjøre for å gjøre noe med det?

Få deg venner og nettverk. Er det noen kollegaer du har en god tone med? Er det en turgruppe på Facebook eller tilsvarende der du bor som du kan melde deg inn? Har du noen hobbyer hvor du kan bli med på fritidsaktiviteter og treffe folk der?

Anonymkode: b66b0...eb6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Da er vi to. Det virker som om alle har noe å gjøre og ha noen å gjøre det sammen med, mens man selv henger med ensomheten fordi man aldri blir spurt, eller har noen å dele tid med.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å dra på ting alene? Jeg gjør det ofte, selv om jeg har et stort nettverk. For hver gang jeg deltar på kulturelle arrangementer, så får jeg alltid nye bekjentskaper. Prøv det du også!

Anonymkode: ac32e...6fe

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger må man bare hoppe i det, og dra på ting, som konsert, på egenhånd. I morgen skal jeg på en ting i Oslo, alene! Blir det dritt? Blir det gøy? Vet ikke, må jo bare prøve. Du kan ikke vente på at noen skal invitere deg med på noe. Selvfølgelig er det skummelt å gå ut av komfortsonen, men den som intet våger, intet vinner.

Anonymkode: 4923a...f4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi det at man bygger ned familielivet i Norge. Jeg ser det overalt her dessverre. Altfor mye fokus på alt annet i livet og da blir mann, kone og familielivet nedprioritert og folk sitter igjen alene. Er du ung kan du gjøre noe med det. Fiks det. Du greier det. Ingen har ansvar for din trivsel du kan endre det hvis du vil. 

Anonymkode: 772dc...92f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen godt voksen kvinne, ingen venner og gitt opp venn er men har likevel et noe lignende sosialt med hobbyene her I Oslo. Gjort det i alle år. Men har fortsatt ingen venner. Så dritt i de som skriver at du må gjøre noe og du kan takke deg selv. Få deg noen hobbyer og vær takknemlig for de kveldene du har noe gjøre, men ikke forvent at du blir venner med de og bli invitert til noe. Folk med stort nettverk har forskjellige grupper de har og krysser ikke de med hverandre. 

Jeg har også blitt lite inkluderernte 1 ingen andre gjør det 2 det er flere dager i uken å fylle opp. 

Anonymkode: c4acb...d47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er fordi det at man bygger ned familielivet i Norge. Jeg ser det overalt her dessverre. Altfor mye fokus på alt annet i livet og da blir mann, kone og familielivet nedprioritert og folk sitter igjen alene. Er du ung kan du gjøre noe med det. Fiks det. Du greier det. Ingen har ansvar for din trivsel du kan endre det hvis du vil. 

Anonymkode: 772dc...92f

Hæ? 

Anonymkode: c4acb...d47

Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...