Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mistet min far etter lang tids sykdom. Vi har hatt et nært forhold hele livet, selv om det har vert harde tak i oppveksten.

jeg hadde en opplevelse som jeg lurer litt på. I timene før han døde vart jeg veldig svimmel og uvel, sånn skikkelig. Vanskelig å forklare men har ikke hatt en slik følelse før. Jeg la meg ned på sofaen for formen var ikke bra, og da fikk jeg en telefon med beskjed om att han var gått bort. Samme natt fikk jeg møte min far i drømme. 
jeg er helt sikker på att jeg fikk et forvarsel fra min far, og att han i drømme kom for å si farvel. 
Men etter dette har jeg ikke fått noen mer «kontakt» , skulle så inderlig ønske att jeg kunne føle att han var der å passa på meg. Er det noen måte jeg kan komme i kontakt med han på?

Det andre jeg lurer på er hvordan situasjonen min vil bli framover? Da lurer jeg på innen kort tid og med litt lengre perspektiv .

Jeg kjenner att det må endringer til, og er så usikker på utfallet vil bli ..

Anonymkode: 0a423...877

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Håper du får svar av noen klarsynte her inne. 

Anonymkode: 9f942...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er nok der rundt deg, men det kan av og til være vanskelig for ånder å få oss til å føle dem hele tiden. For å gjøre relasjonen med ham sterkere, kan du ha en praksis hvor du har et altar med bilde og lys og noe annet som du offrer til ham og som du kan ha for å gjøre ham <levende> og vite at du setter pris  :)

Det vil ham legge merke til. Du trenger ikke ha altar. Det kan holde at du har ham i tankene og minnet ditt. Du kan snakke til han ut i lufta selv om du ikke føler han er der, fordi mest sannsynligvis hører ham det.

Jeg har hadd kontakt med ånder selv. De er der selv om vi først får kontakt med dem , men så etter på blir alt nesten stille. De fra åndeverden kommer aldri med noe distraksjon, men bestandig nøyaktig hva vi trenger. De ser hele bildet

Anonymkode: 400b0...daf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for svar! Det hender att jeg snakker til han og tenker mye på han, men skulle så gjerne fått et tegn på att han er det, slik jeg følte når han døde. Men det er nok rett att han er her allikevel ❤️ 

Anonymkode: 0a423...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...