AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 og hn fyller 10, hn har 2 gode venner i klassen og ber 4 hn gikk i bhg med, klassemiljøet er så dårlig og eneste som virkelig bryr seg om barnet er de 2 ,de andre i klassen mobber barnet veldig fordi hn er liten og spinkel og bruker briller, hn er bare 119cm og ca 25 kg, han ble født 3 mnd før tiden og har derfor sine problemer, hn er gode venner med de 2 i klassen + de 4 hn gikk i bhg med, de går på en annen skole. de er 16 av samme kjønn i klassen, så er ikke sånn at vi utestenger noen. Er dette greit? sender selvsagt privat melding til foreldrene eller gir innbydelsene til de 2 vennene i posten Anonymkode: 1e679...191
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Helt innafor!! 👍🏻👍🏻 Anonymkode: 2d22d...94d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Jeg tenker at dette er en sånn situasjon hvor det er greit. Ingen barn skal trenge å invitere mobberne sine hjem. Anonymkode: 6cc68...a77 2
Supersmurf Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 Ja, det tenker jeg er greit. Det er fint at han har noen gode venner i hvert fall. ♥️ Så leit å høre at han blir mobbet. Håper dere har laget sak av det, så det blir gjort noe. Hvis ikke bør du se på denne lenken. https://www.statsforvalteren.no/portal/barnehage-og-opplaring/en-trygg-skoledag-uten-mobbing/
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 Takk for alle svar da blir det de 7 Anonymkode: 1e679...191
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #7 Skrevet 25. mars 2022 Absolutt! Tenker det er greit når du inviterer et fåtall, ikke utelukker et fåtall. Vi gjorde samme for vår andre klassing, be kraftig ertet (vil ikke helt kalle det mobbing) av de fleste guttene på trinnet, så valgte ut noen få.. «Heldigvis» var det korona, så sånn sett var det ingen som reagerte på det heller 😅 En fin gruppe på syv her år! Tre av 25 fra den ene klassen og tre av 25 fra den andre. Konfererte også med lærere først, som sa det var helt greit Anonymkode: 041fc...3ba
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Absolutt! Tenker det er greit når du inviterer et fåtall, ikke utelukker et fåtall. Vi gjorde samme for vår andre klassing, be kraftig ertet (vil ikke helt kalle det mobbing) av de fleste guttene på trinnet, så valgte ut noen få.. «Heldigvis» var det korona, så sånn sett var det ingen som reagerte på det heller 😅 En fin gruppe på syv her år! Tre av 25 fra den ene klassen og tre av 25 fra den andre. Konfererte også med lærere først, som sa det var helt greit Anonymkode: 041fc...3ba Takk for fint svar. læreren er allerede sagt fra til, hun sa det var helt greit slik saken vår er, men hun synes det var bra av oss og ikke ta med innbydelsene og slik på skolen,men det kunne jeg aldri tenkt meg og gjøre heller Anonymkode: 1e679...191
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Skrevet 26. mars 2022 Har ei i 5.klasse, og det var vi inne på samme tanke. Er ikke noe mobbing i bildet, men bare av praktiske årsaker, at det er lettere å be 3 gode venner fremfor alle 12, som hun egentlig ikke har noe kontakt med. Så lenge det ikke er et mindretall som blir ekskludert, synes jeg sånt er helt innafor. Anonymkode: 88edd...952
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #10 Skrevet 26. mars 2022 Dette er helt innafor. 🙂 Anonymkode: 55d26...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå