Gå til innhold

Fliser - hva er pent og tidløst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det «ut»med hvite fliser på vegg? F eks 30*40 matte hvite fliser og lysegrå 30*30 gulv. Lite bad på 4 m2. Dama på flisebutikken mente nemlig det😬 Hun sa de fleste velger 60*60 på både gulv og vegg…

Jeg liker ikke «betongaktige»bad hvor alt er grått.. Vi skal bo i huset lenge, og har to bad å velge fliser til. Hva synes du er fint og tidløst?

Anonymkode: 40e47...7b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig med damen på flisebutikken. 

Jeg ville valgt 60*60 og hatt beige, greige eller grått, alt ensfarget og kanskje hatt vegg og gulv i samme farge, evt veldig like farger. Om det holder seg tidløst eller ei, vet man jo ikke.

Men jeg har alltid hatet mindre fliser og spesielt hvite fliser. 

Anonymkode: e7196...b2c

AnonymBruker
Skrevet

Hvite fliser på veggene er tidløse, og så kan man ha beigd småfliser i dusjsone eller legge større mørkegrå ruglete fliser på gulvet. 

Anonymkode: aaa7a...4e7

Skrevet

Hvis du er opptatt av å følge trender og gjerne vil ligge i forkant, så er det terracottafargede fliser på gulv og vegger som forventes å komme.  Mønstrede fliser i naturfarger kommer for fullt.  Størrelsen på flisene blir mindre, og helst 15 X 15 cm.  

Skrevet

Dama på flisbutikken vil jo gjerne at du skal pusse opp ofte, så stol på deg selv! Standard hvite fliser er ikke moderne, men tidløse og man blir typisk ikke lei de like fort. Lett å style et bad vha farger på håndklær etc. 

Vi kjøpte akkurat hus der badet ble pusset opp for 15 år siden. Heldigvis valgte de tidligere eierne tidløse hvite fliser på vegg og tidløse terrakottafliser på gulv, så vi føler ikke behovet for å pusse opp av estetiske grunner. Vi gjør nok det samme når tiden er inne for renovering. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...