Gå til innhold

Du som jobber på sykehjem, hvilke sko vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal snart begynne i ny jobb på sykehjem. Hvilke sko vil du anbefale? 

Anonymkode: 7e749...d04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gode joggesko. De fleste har Hoka, Sketchers eller liknende. 

Anonymkode: b9eb1...051

• Nyttig 1
Skrevet

Mange av mine kollegaer sverger til Hoka joggesko. Jeg hater joggesko, syns det blir altfor varmt og ubehagelig. Så jeg bruker Ecco sandaler og er kjempefornøyd med de. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hoka av joggesko og birkenstock av sandaler

Anonymkode: 033da...891

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spotec sandaler

En klassiker fra mange tiår tilbake. 

Joggesko blir for klamt, og med tanke på hygiene kan disse vaske enkelt og greit i vaskemaskin. Pleide å hive sammen flere par sammen og vaske de på sykehjemmet, så var de tørre neste dag. Veldig greit!

Anonymkode: dcac2...24f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Hoka, men er ikke fornøyd med de. Syntes de er harde og klamme! Ikke verdt pengene for min del.

Så prøvde jeg Levity, kjøpte de på tilbud til 333,- og de er myye bedre enn Hoka syntes jeg😊 veksler mellom dem og Birkenstock, da jeg går lange vakter og blir veldig svett på beina av å bruke joggesko hele vakten. Det er disse: https://www.tights.no/butikk/levity-cloudmax-white/?attribute_pa_storrelse=39&gclid=EAIaIQobChMIgtuD2aDi9gIVfkWRBR2Cmg9-EAQYASABEgKICvD_BwE har faktisk kjøpt et par jeg bruker som fritidssko også, for syntes de er ganske pene og deilige å gå tur i!

Anonymkode: 93134...0fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har Hoka, men er ikke fornøyd med de. Syntes de er harde og klamme! Ikke verdt pengene for min del.

Så prøvde jeg Levity, kjøpte de på tilbud til 333,- og de er myye bedre enn Hoka syntes jeg😊 veksler mellom dem og Birkenstock, da jeg går lange vakter og blir veldig svett på beina av å bruke joggesko hele vakten. Det er disse: https://www.tights.no/butikk/levity-cloudmax-white/?attribute_pa_storrelse=39&gclid=EAIaIQobChMIgtuD2aDi9gIVfkWRBR2Cmg9-EAQYASABEgKICvD_BwE har faktisk kjøpt et par jeg bruker som fritidssko også, for syntes de er ganske pene og deilige å gå tur i!

Hvordan er disse i størrelse?   Jeg er vanligvis 40 men må ofte litt opp i joggesko. 

Anonymkode: b317a...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Ecco sandaler 👍😊

Anonymkode: 97d01...dda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spotec sandaler

En klassiker fra mange tiår tilbake. 

Joggesko blir for klamt, og med tanke på hygiene kan disse vaske enkelt og greit i vaskemaskin. Pleide å hive sammen flere par sammen og vaske de på sykehjemmet, så var de tørre neste dag. Veldig greit!

Anonymkode: dcac2...24f

Ja, disse sandalene er standard på sykehjem 😄 

Anonymkode: 9dfb9...678

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal ha joggesko, dra innom Löplabbet og be om fotanalyse. Du skal ikke løpe så mye (forhåpentligvis), men gode sko med god demping som passer for din fot er en forutsetning for at du skal klare å gjøre jobben din i mange år. Selv funker Hoka utrolig dårlig på føttene mine, så jeg bruker sko fra Altra (Paradigm 5 mener jeg de heter). Dyre, men jeg har ikke følt meg sliten-vond i føttene en eneste gang siden jeg kjøpte de.

Anonymkode: b0e77...b8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Birkenstock

Anonymkode: dcf24...1de

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er disse i størrelse?   Jeg er vanligvis 40 men må ofte litt opp i joggesko. 

Jeg bestilte Levity men de var trange og smale, passet ikke foten min i det hele tatt. 

Merk, dette er et par år siden. 

Endret av Meadow
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg vil si normale/store. Vipper mellom 38 og 39, velger som regel 38,5 om det er halve størrelser. I disse har jeg 38😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...