AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Noen andre som har opplevd sterke smerter i eggstokkene og i livmoren etter abort? Det er så forferdelig vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjør av meg inni mellom. Jeg har hatt utskrapning så tilfellet kan ikke vær at det er rester heller og har ikke fått mensen enda. Smertene et sterke og «skarpe» og dukker opp ofte. Har ringt kvinneklinikken for å høre hva de tenker ang saken, og fikk bare beskjed om at smertene er vanlig og vente litt til for å se. Jeg har et par venninner som har hatt eller tatt en abort og begge de har fått mensen etter 4 uker og ikke hatt noe særlig smerte. Såå jeg lurer da på om andre har erfaring med dette eller opplevd det samme?🤒 (Tok abort 02.02) Anonymkode: 5709f...90a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Jeg tok en medisinsk abort 18.02, og kjenner ikke sterke smerter. Men, kan kjenne det stikker litt i eggstokkområdet og i magen tidvis. Kan være litt skarp smerte også, men ikke så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, som du beskriver. Om det er så sterke smerter at du må ta smertestillende, ville jeg kontaktet kvinneklinikken igjen. Anonymkode: 50063...fbd
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tok en medisinsk abort 18.02, og kjenner ikke sterke smerter. Men, kan kjenne det stikker litt i eggstokkområdet og i magen tidvis. Kan være litt skarp smerte også, men ikke så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, som du beskriver. Om det er så sterke smerter at du må ta smertestillende, ville jeg kontaktet kvinneklinikken igjen. Anonymkode: 50063...fbd Feil dato, 18.03 skulle det være. Anonymkode: 50063...fbd
Lille myyy Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar Hei, er i samme situasjon. Fant du ut hva det var, eller forsvant smertene?
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Skrevet 12. januar Lille myyy skrev (5 timer siden): Hei, er i samme situasjon. Fant du ut hva det var, eller forsvant smertene? Medisinsk eller utskrapning? Anonymkode: d2e52...472
AnonymBruker Skrevet 13. januar #7 Skrevet 13. januar Lille myyy skrev (På 11.1.2025 den 22.04): Hei, er i samme situasjon. Fant du ut hva det var, eller forsvant smertene? Etter ultralyd fant de ut at det var en væskeoppsamling med blod i livmoren.. tydeligvis grunnet enda mer rester etter utskrapning. Måtte da «suge» ut i våken tilstand🥲 De sa at om jeg ikke oppdaget det så kunne det blitt en alvorlig infeksjon. Vil derfor purre på om du har veldig vondt etter abort. For når jeg tok kontakt så bare bagatelliserte de det med at det var vanlig Anonymkode: 5709f...90a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå