AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Jeg onanerte i går kveld og kom dessverre på gulvteppet hennes.. tok papir og forsøkte å tørke over,.. men det virker som om jeg bare har "dradd" det utover teppet,, det er en mørk flekk på det grønne teppet som ikke går vekk. hva må jeg bruke for å få det vekk?? Vil ikke at hun skal vite at jeg har onanert og kommet på teppet. Hun har arvet teppet fra sin bestemor og er glad i teppet. Kan det funke med papir og håndsåpe? Har luktet på teppet og det lukter sæd enda desverre... Det jeg prøver og få til er at teppet ligger der det skal ligge og ikke er borte for da vil hun jo spørre hvor det har blitt av. Hun kommer hjem i kveld etter og ha vært borte i to dager, HJELP MEG Anonymkode: 54057...794
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det jeg prøver og få til er at teppet ligger der det skal ligge og ikke er borte ligger der uten flekken mener jeg selvsagt Anonymkode: 54057...794
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Tenkt på å google? Så enkelt vasker du bort flekker fra et teppe | Bohus Anonymkode: 8d36c...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkt på å google? Så enkelt vasker du bort flekker fra et teppe | Bohus Anonymkode: 8d36c...2f1 Det finnes egne flekkefjerningsmidler i butikken også forresten. Ellers kan det funke med bitte litt milo eller lignende. Anonymkode: 8d36c...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Skrevet 25. mars 2022 Hvis du begynner å vaske det i kveld, spørs det jo om ikke teppet først er "ferdig" først i morgen. Da må du finne på noe du kan si. Anonymkode: ce4a4...ab7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 Flaut ja. Husker en gang når kona mi var vekkreist noen uker på sydentur og jeg var så uheldig å søle sæd på et persisk håndknyttet teppe til 10 K. Da jeg dagen etter leverte det til rens så skulle de absolutt vite hva jeg hadde sølt på teppet så de best kunne angripe problemflekken…☺️ Anonymkode: 66398...7af
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #7 Skrevet 25. mars 2022 Det meste av flekker på møbler kan fjernes med litt wipes og et mildt rengjøringsmiddel. Man kan også kjøpe egen møbelrens på jernvare eller i møbelbutikk. Anonymkode: 2553a...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå