AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Del Skrevet 25. mars 2022 Vårt fly ble over 24 timer forsinket og ticket og widerøe kaster ballen over på hverandre. Ticket sier widerøe har ansvar, widerøe sier ticket har ansvar. Har styrt sånn på og man skulle vel tro det var ticket sitt ansvar, det mener widerøe. Siden vi booket billetter igjennom dem. De sier de har kontaktet flyselskapet, flyselskapet sier de ikke har blitt kontaktet... Blir så forbanna kjenner jeg og utslitt av hele opplegget. Kan noen med liknende erfaringer eller råd hjelpe? Hvem skal betale refusjon? Takker på forhånd Anonymkode: eb8fd...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Del Skrevet 25. mars 2022 Det er Ticket, såvidt jeg vet. Du kjøpte billetten av dem. Dette er årsaken til at jeg alltid bestiller flybillett direkte fra flyselskapet. Anonymkode: 11d72...4be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Del Skrevet 25. mars 2022 Når oppstod forsinkelsen? Det er forskjell på om du får endret en avgang tre uker i forkant, en uke i forkant eller om forsinkelsen oppstår etter at du har sjekket inn. Anonymkode: 771f9...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når oppstod forsinkelsen? Det er forskjell på om du får endret en avgang tre uker i forkant, en uke i forkant eller om forsinkelsen oppstår etter at du har sjekket inn. Anonymkode: 771f9...7d6 Den oppstod midt i påbegynt tur. Altså vi skulle til Tromsø, men mellomlandet i bergen.flyet videre ble kansellert Anonymkode: eb8fd...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Den oppstod midt i påbegynt tur. Altså vi skulle til Tromsø, men mellomlandet i bergen.flyet videre ble kansellert Anonymkode: eb8fd...e02 Da er dette en sak for Widerøe. De skal sørge for forpleining mens du venter, og om Widerøe hadde ansvar for forsinkelsen har du rett på erstatning, se https://www.wideroe.no/hjelp-og-kontakt/forsinket-kansellert-flyvning Om forsinkelsen var utenfor Widerøes kontroll har du ikke krav på erstatning fra dem, men det kan hende reiseforsikringen din dekker det. Det er uansett ikke noe reisebyrået har noe med. Anonymkode: 771f9...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå