Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har drevet å pratet intenst med en fyr nå, i 2 mnd. Men nå viste det seg at han har dame, og det har han hatt hele veien mens vi har holdt på. Burde jeg si noe til henne?

Anonymkode: 34931...57d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt sex to ganger 

AnonymBruker
Skrevet

Har blokka meg overalt nå! 

Skrevet

JEPP

• Liker 12
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe, rett og slett fordi det kan slå begge veier. 

På den ene siden er det ikke din feil. Du kunne da ikke vite at han hadde dame, og det er HAN som er utro. Om du velger å si noe så kan det hende du gjør mer vondt enn godt.

På den andre siden kan det være godt med en bekreftelse, men du kjenner jo ikke dama og aner ikke hvordan hun vil reagere.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du var jo lett å få til sengs tydeligvis. 

Anonymkode: 7605e...9c1

• Liker 6
Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du var jo lett å få til sengs tydeligvis. 

Anonymkode: 7605e...9c1

Shit

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så prinsippfast i at alle som blir bedratt burde få vite det, så om jeg var deg hadde jeg nok sendt denne dama hans en anonym melding på en eller annen måte og bare skrevet at hei, kjæresten din har vært utro og jeg synes du burde vite det. 

Anonymkode: 568aa...15f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har blokka meg overalt nå! 

Da hadde jeg sagt det til kjæresten hans ;) 

Anonymkode: 4e511...d05

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gitt henne beskjed ja. LETT. Han har helt garantert gjort dette før og kommer til å gjøre det igjen. Hun må få vite det så hun kan selv bestemme om hun vil være sammen med en sånn fyr.

Anonymkode: f2f13...13a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva om de har åpent forhold? 

Anonymkode: cec10...e3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det har de ikke. Har snakket med en felles venninne av hun. De har vært sammen i 3 år. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er ingen skade skjedd og dama sier bare "takk for beskjeden men vi har åpent forhold så det er null stress". Men... så innmari vanlig er det ikke med åpent forhold. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det har de ikke. Har snakket med en felles venninne av hun. De har vært sammen i 3 år. 

Stakkars! Hun tror sikkert at han er en ordentlig fyr også er han utro allerede etter 3 år🤢

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde gitt henne beskjed ja. LETT. Han har helt garantert gjort dette før og kommer til å gjøre det igjen. Hun må få vite det så hun kan selv bestemme om hun vil være sammen med en sånn fyr.

Rundbrenner her. Ja, har ei fast dame og ligger gjerne rundt. Dama vet ingenting. Litt av spenningen er jo at man kan bli fersket. Holdt på i mange år, kan ikke endre meg. Er ikke stolt av det.

Anonymkode: c71f5...15c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva spiller det for noen rolle? Har de åpent forhold så er det ikke noe stress å høre at typen har vært med en annen dame.

Anonymkode: f67dc...2d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Rundbrenner her. Ja, har ei fast dame og ligger gjerne rundt. Dama vet ingenting. Litt av spenningen er jo at man kan bli fersket. Holdt på i mange år, kan ikke endre meg. Er ikke stolt av det.

Hvorfor er det så spennende egentlig? Er du like hensynsløs og risikovillig på andre områder i livet?🤔

Hvordan hadde du reagert om hun gjorde det samme mot deg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Stakkars! Hun tror sikkert at han er en ordentlig fyr også er han utro allerede etter 3 år🤢

Min var det etter….vettafaen. Varte 9 mnd. Jeg fant det ut da dama tok kontakt med en felles venn av henne og meg. Exen min sa hun var en psyko løgner inntil jeg fikk screenshot av deler av samtalene deres. 

Anonymkode: 56d73...bd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Har drevet å pratet intenst med en fyr nå, i 2 mnd. Men nå viste det seg at han har dame, og det har han hatt hele veien mens vi har holdt på. Burde jeg si noe til henne?

Ville du ønsket å vite hvis typen din var utro mot deg?

De fleste damer vil vite det.

Så jeg stemmer for ''ja''.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke bare til å la være å ligge med andre? Eller ikke være i et fast forhold?

Anonymkode: 5ea6e...dfa

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...