AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Del Skrevet 25. mars 2022 Hei, jeg er en 29 år gammel mann med noen litt uheldige hårgener som gjør at jeg allerede begynner å gråne. Det er vel lite nødvendig å si at jeg ikke er helt komfortabel med dette og ønsker å gjøre noe for at det ikke skal være alt for tydelig. Jeg regnet med jeg kunne få noen tips av frisøren, men litt overraskende ble jeg møtt med en del fordommer om at jeg som mann skulle farge håret. Jeg ble likevel henvist til en annen frisør og tenkte at jeg sikkert bare var uheldig, men ble møtt med akkurat samme holdningen der. Jeg ble først og fremst overrasket, men også ganske irritert over at jeg ikke ble tatt seriøst og fikk noen gode råd, jeg skjønner derfor at jeg antagelig må til noen som virkelig er gode på dette med farge og at jeg bestiller en konsultasjon slik at jeg kanskje blir møtt med en litt mer seriøs holdning. Først og fremst lurer jeg på om noen har noen gode tips til seriøse spesialister på dette feltet i Oslo, da jeg ikke bor så langt unna. Også lurer jeg om noen har noen tips til farge til en med brunt hår som er i ferd med å bli med "blond", bør jeg da eventuelt farge håret gradvis lysere? Hva slags farger anbefales i så fall? Vet det finnes farger som er "gjennomsiktige", og tenker det bedre enn heldekkende så får det heller bli mer synlig etter hvert at jeg blir eldre, for det blir jeg jo bare at jeg ikke vil at det skal synes så tydelig - så tidlig. Takker for alle tips jeg kan få, fra både menn og kvinner! Anonymkode: 60861...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Del Skrevet 25. mars 2022 Jøss , det var da veldig dårlig behandling du har fått! Kan anbefale salongen Abzint i Oslo, de er veldig dyktige og gjør ikke forskjell på menn og kvinner, hver kan på pris eller behandling. Både jeg og samboeren min (mann) går dit. Anonymkode: 94e24...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. mars 2022 #3 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg er en 29 år gammel mann med noen litt uheldige hårgener som gjør at jeg allerede begynner å gråne. Det er vel lite nødvendig å si at jeg ikke er helt komfortabel med dette og ønsker å gjøre noe for at det ikke skal være alt for tydelig. Jeg regnet med jeg kunne få noen tips av frisøren, men litt overraskende ble jeg møtt med en del fordommer om at jeg som mann skulle farge håret. Jeg ble likevel henvist til en annen frisør og tenkte at jeg sikkert bare var uheldig, men ble møtt med akkurat samme holdningen der. Jeg ble først og fremst overrasket, men også ganske irritert over at jeg ikke ble tatt seriøst og fikk noen gode råd, jeg skjønner derfor at jeg antagelig må til noen som virkelig er gode på dette med farge og at jeg bestiller en konsultasjon slik at jeg kanskje blir møtt med en litt mer seriøs holdning. Først og fremst lurer jeg på om noen har noen gode tips til seriøse spesialister på dette feltet i Oslo, da jeg ikke bor så langt unna. Også lurer jeg om noen har noen tips til farge til en med brunt hår som er i ferd med å bli med "blond", bør jeg da eventuelt farge håret gradvis lysere? Hva slags farger anbefales i så fall? Vet det finnes farger som er "gjennomsiktige", og tenker det bedre enn heldekkende så får det heller bli mer synlig etter hvert at jeg blir eldre, for det blir jeg jo bare at jeg ikke vil at det skal synes så tydelig - så tidlig. Takker for alle tips jeg kan få, fra både menn og kvinner! Anonymkode: 60861...81c Uff,det var dårlig av en frisør! Kunne du tenke deg å prøve å farge håret ditt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Del Skrevet 25. mars 2022 Seriøst? Jeg jobbet som frisør for over 20 år siden, og det var da like vanlig at menn farget håret som kvinner! Den gangen hadde Wella en egen serie for menn, som blant annet inneholdt hjemmefarge. De misforsto deg ikke da? Ikke noe «kulturforskjeller»? Anonymkode: b01bf...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 25. mars 2022 #5 Del Skrevet 25. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Seriøst? Jeg jobbet som frisør for over 20 år siden, og det var da like vanlig at menn farget håret som kvinner! SeriØst? Det hadde jeg aldri trudd, og jeg tror faktisk ikke på nå heller 😅 Endret 25. mars 2022 av Beeblebrox 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Del Skrevet 25. mars 2022 Det er menn i salongen for å farge håret hver dag. Helt vanlig. Merkelig behandling du fikk. Anonymkode: 9a728...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Del Skrevet 26. mars 2022 Jeg tenker at det er nok slik at frisørene synes at håret ditt er flott og at det kler deg godt, at de synes å farge det er å ødelegge noe som allerede er nydelig . Men de burde kunne være i stand til å si det. Litt gråning på en mann er bare sexy og flott. Men om du ikke ser det slik selv så må dem jo farge det etter ditt ønske. Anonymkode: 73b9f...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Del Skrevet 26. mars 2022 Beeblebrox skrev (10 timer siden): SeriØst? Det hadde jeg aldri trudd, og jeg tror faktisk ikke på nå heller 😅 For 20 år siden farget gutta håret mer. Spesielt den varianten med lysere på toppen og mørk på sidene Anonymkode: 9f756...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 27. mars 2022 #9 Del Skrevet 27. mars 2022 Tråden er ryddet for reklame. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #10 Del Skrevet 28. mars 2022 Kjøp en hjemmefarge fra butikker som vita eller blush. De med bilde av damer med hårfarge på boksen. Velg en farge du liker og vær obs på at mørke farger blir alltid minst to toner mørkere på ekte hår enn på bildet av boksen. La fargen sitte i ti minutter kortere enn hva det står på boksen når du farger hjemme første gangen. Anonymkode: 2f686...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celine vigebo Skrevet 28. mars 2022 #11 Del Skrevet 28. mars 2022 Det viktigste er at det blir en naturlig farge og når etterveksten kommer at den ikke blir for tydelig! Jeg anbefaler virkelig bybente.com på det sterkeste. Her får du god hjelp på veien og er profesjonell hårfarge til hjemmebruk. Her kan du ta en konsultasjon og sende med bilde, så hjelper bente med å finne riktig produkter ut ifra ditt ønske og utgangspunkt 😊 hun har også masse videoer ute som viser fremgangsmåte, det er gull verdt for oss som farger håret hjemme 👏🏼 Sender med link til nettsiden: www.bybente.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #12 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 14.22): Hei, jeg er en 29 år gammel mann med noen litt uheldige hårgener som gjør at jeg allerede begynner å gråne. Det er vel lite nødvendig å si at jeg ikke er helt komfortabel med dette og ønsker å gjøre noe for at det ikke skal være alt for tydelig. Jeg regnet med jeg kunne få noen tips av frisøren, men litt overraskende ble jeg møtt med en del fordommer om at jeg som mann skulle farge håret. Jeg ble likevel henvist til en annen frisør og tenkte at jeg sikkert bare var uheldig, men ble møtt med akkurat samme holdningen der. Jeg ble først og fremst overrasket, men også ganske irritert over at jeg ikke ble tatt seriøst og fikk noen gode råd, jeg skjønner derfor at jeg antagelig må til noen som virkelig er gode på dette med farge og at jeg bestiller en konsultasjon slik at jeg kanskje blir møtt med en litt mer seriøs holdning. Først og fremst lurer jeg på om noen har noen gode tips til seriøse spesialister på dette feltet i Oslo, da jeg ikke bor så langt unna. Også lurer jeg om noen har noen tips til farge til en med brunt hår som er i ferd med å bli med "blond", bør jeg da eventuelt farge håret gradvis lysere? Hva slags farger anbefales i så fall? Vet det finnes farger som er "gjennomsiktige", og tenker det bedre enn heldekkende så får det heller bli mer synlig etter hvert at jeg blir eldre, for det blir jeg jo bare at jeg ikke vil at det skal synes så tydelig - så tidlig. Takker for alle tips jeg kan få, fra både menn og kvinner! Anonymkode: 60861...81c Merkelig behandling 😅 Om du ikke vil ha permanent farge som heldekker må du ha toning. Kommer an på mengde grå hår. Tipper salongene til Jan Thomas tar det på strak arm og samtlige på Grunerløkka/Majorstuen osv. Jeg bruker Cut n Colours på Storo/Lillo gård. Anonymkode: 84aa4...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #13 Del Skrevet 28. mars 2022 Celine vigebo skrev (9 timer siden): Det viktigste er at det blir en naturlig farge og når etterveksten kommer at den ikke blir for tydelig! Jeg anbefaler virkelig bybente.com på det sterkeste. Her får du god hjelp på veien og er profesjonell hårfarge til hjemmebruk. Her kan du ta en konsultasjon og sende med bilde, så hjelper bente med å finne riktig produkter ut ifra ditt ønske og utgangspunkt 😊 hun har også masse videoer ute som viser fremgangsmåte, det er gull verdt for oss som farger håret hjemme 👏🏼 Sender med link til nettsiden: www.bybente.com Helt innafor å være fornøyd med ByBente altså - bra konsept Men er dette reklame siden det nevnes så veldig spesifikt i de eneste innleggene du har? 😅 Anonymkode: 84aa4...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå