AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Man ser stadig tråder på KG hvor norske menn og kvinner skjeller ut hverandre. Før i tiden likte jo vi hverandre. Hva har skjedd? Nå har jeg heldigvis norsk dame som liker meg, så kjenner meg ikke igjen. Anonymkode: b28d2...f80
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Jeg tror vi bare ser konfliktene, er jo ingen som gidder å lage tråder om at de har en så fantastisk mann. Eller jo, men tror det er langt færre enn de som inneholder konflikt. Er nok en del som må ut med litt damp innimellom og da havner det negative her. Anonymkode: cc279...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror vi bare ser konfliktene, er jo ingen som gidder å lage tråder om at de har en så fantastisk mann. Eller jo, men tror det er langt færre enn de som inneholder konflikt. Er nok en del som må ut med litt damp innimellom og da havner det negative her. Anonymkode: cc279...8fd Vel, det er jo endel innlegg av typen:»Jeg er gift med verdens mest fantastiske mann, menn han slår ….» Eller: «jeg elsker mannen min over alt på jord, men han er kronisk utro …» Anonymkode: 649e3...193
herzeleid Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 De fleste liker nok hverandre, men så er det nok en stadig større andel som ikke etablerer noe godt og varig forhold til det motsatte kjønn og kanskje er preget av dårlige opplevelser som nok setter sitt preg på diskusjonene. Den andelen er jeg redd vil fortsette å vokse i årene fremover.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Jeg liker fortsatt menn. Kjipe opplevelser har nok gjort meg mer skeptisk og forsiktig, men jeg synes fortsatt norske menn er de beste, flotteste, fineste! Massevis av menn med flotte kvaliteter i Norge. God moral, rettferdighetssans, reflekterte, kunnskapsrike, snille. Anonymkode: ab1fa...cba
Kaptein Klein Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Takk og pris for at det er krig i Ukraina, begynte å gå litt lei thai-damer, men nå er det mange underdadige og drama-frie babes fra ukraina på Tinder som leter etter asyl, som lett kan innkvarteres i min konkubine.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Man ser stadig tråder på KG hvor norske menn og kvinner skjeller ut hverandre. Før i tiden likte jo vi hverandre. Hva har skjedd? Nå har jeg heldigvis norsk dame som liker meg, så kjenner meg ikke igjen. Anonymkode: b28d2...f80 Fokuset er alltid kjipe ting på sånne forum. Ingen god butikk å bare snakke om blomster og rosa skyer. Faren for økende mistillit og ubehag som grupper, øker med ensrettet fokusering. Når andelen barnløse menn og bitterhet øker og får ledertyper som Jordan Peterson i ryggen, vil det dessverre gå i retningen menn mot kvinner. Anonymkode: d8cac...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå