AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Er 5dpo i dag og hadde i går kveld skikkelig mensmurringer og i dag tidlig kjente jeg stikk i venstre eggstokk typ (samme eggstokk som jeg hadde modne egg). Har også hatt økende utflod i dag, minner litt om eggløsningsslim. Kan det være tegn på at egget fester seg? Eller overanalyserer jeg alt nå?🤪 har aldri kjent dette før Anonymkode: 50d72...1c2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Ja, du overanalyserer. Anonymkode: 7afbc...0e8 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, du overanalyserer. Anonymkode: 7afbc...0e8 😂 fort gjort når man har prøvd i over to år 😂 Anonymkode: 50d72...1c2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 Jeg mener jeg fikk festesmerter. Det kom skikkelige hugg mot ene sida/lysk/eggstokk. Stikking på en måte. Og jeg tenkte «der satt den». Husker ikke hvilken DPO, men det var før IKM. Er nå 33+5 ikke gi opp håpet, TS! Samtidig så kjenner man jo på hver minste ting og tolker når man virkelig ønsker noe 😅 Anonymkode: 49b74...b82 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg mener jeg fikk festesmerter. Det kom skikkelige hugg mot ene sida/lysk/eggstokk. Stikking på en måte. Og jeg tenkte «der satt den». Husker ikke hvilken DPO, men det var før IKM. Er nå 33+5 ikke gi opp håpet, TS! Samtidig så kjenner man jo på hver minste ting og tolker når man virkelig ønsker noe 😅 Anonymkode: 49b74...b82 Takk for svar, godt å høre at jeg ikke er alene om å kjenne etter😂🌸 gratulerer så masse med din graviditet og lykke til🥰 Anonymkode: 50d72...1c2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er 5dpo i dag og hadde i går kveld skikkelig mensmurringer og i dag tidlig kjente jeg stikk i venstre eggstokk typ (samme eggstokk som jeg hadde modne egg). Har også hatt økende utflod i dag, minner litt om eggløsningsslim. Kan det være tegn på at egget fester seg? Eller overanalyserer jeg alt nå?🤪 har aldri kjent dette før Anonymkode: 50d72...1c2 Jeg kjente det med første faktisk! Føltes som en stor nål i venstre eggstokk. Og jeg hadde slim helt frem til IKM med begge Anonymkode: 4fb35...c54
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #7 Skrevet 25. mars 2022 Har kjent det med alle 4 og med 4 mann fikk jeg en bitteliten blødning dagen etterpå. Kjennes ut som hanske kraftig mageknip. Men ulikt vanlig mageknip. Helt egen følelse. Anonymkode: 5dc12...fe7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 Jeg har også kjent slike stikninger i eggstokkene med alle mine fire barn, samt litt øm/ støl livmor og mer luft i magen (raping!), så jeg har vært helt sikker på at jeg var gravid flere dager før positiv test😀 lykke til!!💛 Anonymkode: 551ed...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå