Roci Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Tja, noe er litt kjerring, men mye er fint og klassisk. Det har nok mye med selve stylingen å gjøre, også. Denne toppen hadde f.eks. sett mye bedre ut over et par skinntights eller i alle fall en tettsittende bukse, og ikke over en litt vid jeans: 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Helt enig i at det har med styling å gjøre 😄 Jeg er i starten av 20-årene så anser meg ikke helt moden for å gå i "kjerringfella" i klesveien helt enda F.eks. denne toppen her. Om den var stylet med mørke eller lyse denim skinny jeans som ikke sitter helt ordentlig på (spesielt av typen som sagger litt rundt rumpepartiet. Eller enda verre, Floyd sine bukser i navy eller grå), rufsete hår som har sett hjemmefarging, og en 7 år gammel Michael Kors (akkurat da disse veskene var ekstremt populære blant ungdomsskoleelever) skulderveske, da synes jeg det ville blitt litt kjerring. På bildet under så er den veldig pent stylet. Anonymkode: 3b85b...50a 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Who cares? Jeg er en kjerring (40 år), da blir alt jeg tar på kjerring. Og det driter jeg i. Anonymkode: 190f2...467 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Litt konservativ stil, type Jean Paul. Men jeg synes de har mye fint. Anonymkode: 04a4a...923
AprilLudgate Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Kjerringbegrepet blir veldig utvannet her 😅 Ante ikke hva det var, så googlet. Vil si det er typisk Match/Jean Paul? Litt sånn bland litt kjedelig halvkonservativ ubestemt stil? 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Helt enig i at det har med styling å gjøre 😄 Jeg er i starten av 20-årene så anser meg ikke helt moden for å gå i "kjerringfella" i klesveien helt enda F.eks. denne toppen her. Om den var stylet med mørke eller lyse denim skinny jeans som ikke sitter helt ordentlig på (spesielt av typen som sagger litt rundt rumpepartiet. Eller enda verre, Floyd sine bukser i navy eller grå), rufsete hår som har sett hjemmefarging, og en 7 år gammel Michael Kors (akkurat da disse veskene var ekstremt populære blant ungdomsskoleelever) skulderveske, da synes jeg det ville blitt litt kjerring. På bildet under så er den veldig pent stylet. Anonymkode: 3b85b...50a Pent, men fryktelig, fryktelig kjedelig. Anonymkode: 6eccf...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå