AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Jeg og min kone har vært gift i 10 måneder. Jeg føler jeg har prøvd alt for å gjøre det så bra jeg kan for henne, men hun sier at følelsene er borte. Hun lider av depresjon og spiseforstyrrelser, noe jeg føler at jeg hjelper henne veldig mye med. Hun sier at jeg ikke har gjort noe som helst galt, bare at hun har mistet følelsene helt. Vi har dratt på date sammen, ledd mye, kost oss og snakket om veldig mange hyggelige ting, men hun sier fortsatt at kun liker meg som en venn. Jeg har sagt flere ganger at jeg fortsatt har følelser for henne og elsker henne veldig høyt. Jeg sier at jeg vil fortsatt være gift. Hun sier at hun ikke orker i å være i et forhold uten følelser, og sier hun har lyst til å finne seg en ny kjæreste. Vi bor fortsatt sammen, fordi ingen av oss kan betale dobbel leie, og vi har ikke nok penger til å bo her alene. Har noen av dere tips til hvordan en man kan få kona si til å få følelser igjen etter at de har vært borte? Jeg vil virkelig ikke skilles. Jeg gifta meg fordi jeg trodde det var resten av livet mitt. Anonymkode: 6ebda...c3a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Depresjon Spiseforstyrrelse Vil skilles etter 10 mnd Vil ha ny kjæreste Eh jau, dette er gedigne røde flagg. Anonymkode: 011a1...a39 13
Flintis Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Er følelsene borte så er de nok det, selvom det finnes eksemler på at de har kommet tilbake etter år med i skillsmisse. Nå synes jeg du skal la denne dama fare ellers blir det vanskelig å være deg er jeg redd. Forstår du har følelser for henne, men bryt nå og få det overstått og gå videre. Hun ønsker en kjærest og det er ikke deg lenger. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg og min kone har vært gift i 10 måneder. Jeg føler jeg har prøvd alt for å gjøre det så bra jeg kan for henne, men hun sier at følelsene er borte. Hun lider av depresjon og spiseforstyrrelser, noe jeg føler at jeg hjelper henne veldig mye med. Hun sier at jeg ikke har gjort noe som helst galt, bare at hun har mistet følelsene helt. Vi har dratt på date sammen, ledd mye, kost oss og snakket om veldig mange hyggelige ting, men hun sier fortsatt at kun liker meg som en venn. Jeg har sagt flere ganger at jeg fortsatt har følelser for henne og elsker henne veldig høyt. Jeg sier at jeg vil fortsatt være gift. Hun sier at hun ikke orker i å være i et forhold uten følelser, og sier hun har lyst til å finne seg en ny kjæreste. Vi bor fortsatt sammen, fordi ingen av oss kan betale dobbel leie, og vi har ikke nok penger til å bo her alene. Har noen av dere tips til hvordan en man kan få kona si til å få følelser igjen etter at de har vært borte? Jeg vil virkelig ikke skilles. Jeg gifta meg fordi jeg trodde det var resten av livet mitt. Anonymkode: 6ebda...c3a Kom deg unna fort som fy. Anonymkode: ca093...197 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Skrevet 25. mars 2022 Høres ut som et forvirret kvinnfolk.. Hvordan kunne du være så blind å gifte deg med noe slikt? Var hun SÅ god i senga? Anonymkode: e6534...d85 6
Hr. Aktiv Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg og min kone har vært gift i 10 måneder. Jeg føler jeg har prøvd alt for å gjøre det så bra jeg kan for henne, men hun sier at følelsene er borte. Hun lider av depresjon og spiseforstyrrelser, noe jeg føler at jeg hjelper henne veldig mye med. Hun sier at jeg ikke har gjort noe som helst galt, bare at hun har mistet følelsene helt. Vi har dratt på date sammen, ledd mye, kost oss og snakket om veldig mange hyggelige ting, men hun sier fortsatt at kun liker meg som en venn. Jeg har sagt flere ganger at jeg fortsatt har følelser for henne og elsker henne veldig høyt. Jeg sier at jeg vil fortsatt være gift. Hun sier at hun ikke orker i å være i et forhold uten følelser, og sier hun har lyst til å finne seg en ny kjæreste. Vi bor fortsatt sammen, fordi ingen av oss kan betale dobbel leie, og vi har ikke nok penger til å bo her alene. Har noen av dere tips til hvordan en man kan få kona si til å få følelser igjen etter at de har vært borte? Jeg vil virkelig ikke skilles. Jeg gifta meg fordi jeg trodde det var resten av livet mitt. Anonymkode: 6ebda...c3a Har dere barn bør du få ut fingeren for dette kan ende veldig stygt. Min erfaring er at hennes følelser er borte så kommer ikke de tilbake. Dette har pågått en stund og damer når de sier de er ferdige med forholdet så har hun vært det en stund. Lufter ny kjæreste allerede nå? Det er nok en stor sanssynlighet for at hun allerede har han i boks. Det å dele seng med henne nå kan medføre at du bare blir utnyttet for så bli rævpult i ettertid. Det er så mange menn der ute som har vært snill etter bruddet, men selv blitt skikkelig rævkjørt. Endret 25. mars 2022 av Hr. Aktiv 1
Goodtimes Skrevet 25. mars 2022 #7 Skrevet 25. mars 2022 I dette tilfellet er det faktisk bare å komme seg unna. Hun sier hun vil ha ny kjæreste.. Da hadde jeg virkelig ikke tenkt meg om to ganger. 3
Maleficenta Skrevet 25. mars 2022 #8 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg og min kone har vært gift i 10 måneder. Jeg føler jeg har prøvd alt for å gjøre det så bra jeg kan for henne, men hun sier at følelsene er borte. Hun lider av depresjon og spiseforstyrrelser, noe jeg føler at jeg hjelper henne veldig mye med. Hun sier at jeg ikke har gjort noe som helst galt, bare at hun har mistet følelsene helt. Vi har dratt på date sammen, ledd mye, kost oss og snakket om veldig mange hyggelige ting, men hun sier fortsatt at kun liker meg som en venn. Jeg har sagt flere ganger at jeg fortsatt har følelser for henne og elsker henne veldig høyt. Jeg sier at jeg vil fortsatt være gift. Hun sier at hun ikke orker i å være i et forhold uten følelser, og sier hun har lyst til å finne seg en ny kjæreste. Vi bor fortsatt sammen, fordi ingen av oss kan betale dobbel leie, og vi har ikke nok penger til å bo her alene. Har noen av dere tips til hvordan en man kan få kona si til å få følelser igjen etter at de har vært borte? Jeg vil virkelig ikke skilles. Jeg gifta meg fordi jeg trodde det var resten av livet mitt. Anonymkode: 6ebda...c3a hun vil skilles allerede? Snakk om å gi opp kjapt. Giftet dere dere for tidlig? Og høres ut som hennes problemer er for omfattende til at du klarer å hjelpe henne alene... 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 25. mars 2022 #9 Skrevet 25. mars 2022 Hun høres veldig ustabil ut. At hun sier allerede nå at hun vil ha ny kjæreste - da er hun enten psykisk syk eller bare iskald. Sannsynligvis best å komme seg unna.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #10 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Høres ut som et forvirret kvinnfolk.. Hvordan kunne du være så blind å gifte deg med noe slikt? Var hun SÅ god i senga? Anonymkode: e6534...d85 Herregud for en kommentar... Anonymkode: d8855...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #11 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Høres ut som et forvirret kvinnfolk.. Hvordan kunne du være så blind å gifte deg med noe slikt? Var hun SÅ god i senga? Anonymkode: e6534...d85 Ja, for sexen har sikkert vært fantastisk i det siste... Anonymkode: ca093...197
Mooza Skrevet 25. mars 2022 #12 Skrevet 25. mars 2022 (endret) Hvis man er deprimert er det vanlig å miste følelser. Dette med å være nylig gift i kombinasjon med depresjon og spiseforstyrrelse kan kanskje bli mye for henne, og stresset kan kanskje føre til at hun legger dette over på forholdet og sine følelser for deg? Saken er vel den at hun kanskje ikke vil fungere så bra med noen under rådene forhold. Men - det hjelper jo ikke deg. Du må jo bare si at dere får ordne det praktiske, og at du er glad i henne- men respekterer hennes avgjørelse, og sørge for at du setter et skille mellom dere.. Det du kan håpe på er at hun vil oppdage at kanskje hun er mer glad i deg enn hun selv tror. Nå er du der, på hele tiden, og hvis hun er forvirret av sin egen depresjon, så vil hun jo få sjansen til å oppdage det når du ikke er der. Men det er gjerne et skudd i mørke, Hun høres jo ganske umoden ut, som enten ikke har giftet seg med rette intensjoner, eller fordi hun ikke kjenner seg selv og sine følelser godt nok, og kobler sin depresjon opp mot deg og forholdet. Uansett grunn til hennes endrede følelser så er det beste for deg å dra deg vekk emosjonelt fra henne. Går hun videre, så slipper du å bli såret mer, og i motsatt fall så vil det også være forløsende., Nå står du midt i en vond situasjon som må tære veldig hardt på deg. Du må være støttende til henne samtidig som du sikkert er knust inni deg. Du hadde jo vært der for henne gjennom de vonde tidene, men hun vil ikke det. Det må du respektere, og du må respektere deg selv. Gå videre, få løst det praktiske fort som fy, og distanser deg fra henne. Endret 25. mars 2022 av Mooza 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #13 Skrevet 25. mars 2022 Gjør deg selv en tjeneste, fremskynd den separasjon og gå aldri tilbake. Noter bak i hodet at neste kjæreste skal være mentalt frisk. Anonymkode: a398f...a23 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #14 Skrevet 25. mars 2022 Høres ut som giftemålet her kun har vært et forsøk på å redde et forhold som allerede var (eller burde vært) over. Hadde dere vært lenge sammen før dere giftet dere? Hvis dere ikke har barn så vil jeg bare råde deg til å avslutte ekteskapet. Hvis dere har barn så kontakter du familievernkontoret og får time til samlivsterapi. Det er gratis, og kan være en redning for dere. Men du må gjøre noe NÅ! Anonymkode: 7d09e...be0 2
NakenPanda Skrevet 25. mars 2022 #15 Skrevet 25. mars 2022 Her er det bare å GTFO, dette ender neppe bra. Høres ikke ut som at dere har barn så da er det enklere. 1)Få sagt opp leilligheten enten hun vil eller ikke 2)Finn en ny plass til bare deg selv 3)Meld inn skillsmisse asap uten barn trenger dere hverken FVK eller mekling eller å vente 1 år etter separasjon er innvilget 4)Tenk hva du IKKE ønsker i en kvinne til neste gang, og ikke ramle inn i et rebound prosjekt Det kommer til å suge uansett, men det blir bedre Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå