Gå til innhold

Damer som tror de er bedre fordi de har partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen damer tror de er bedre enn andre fordi de har en partner, om det er mann eller dame spiller ingen rolle. Men dere er ikke noe bedre, heller verre. Skjønner dere ikke at det bare er ulemper med forhold og dessuten blir livsgnisten deres borte. Jeg synes mange av dere blir feigere og ressurssvake også. 

Anonymkode: 1a7e4...3c6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånne som randi Analia? Hjernevasket anal tjei!

Anonymkode: f1c91...f37

AnonymBruker
Skrevet

Det må du bare mene

Anonymkode: 89f50...945

AnonymBruker
Skrevet

Personer som tenker negativt om andre tenker gjerne enda mer negativt om seg selv, og legger derfor til andre disse tankene selv om det garantert ikke er tilfelle at de tenker slik. Gi deg selv litt kjærlighet du. Det er ikke de som ser ned på deg, det er du selv. Og det fortjener du ikke. Du er god nok selv om du er singel.❤️

Anonymkode: 1ea9b...c11

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd deg på noen ute på byen og blitt avvist fordi hun hadde kjæreste? 😄 Dette høres veldig kjent ut! 

Anonymkode: 23bd1...566

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Personer som tenker negativt om andre tenker gjerne enda mer negativt om seg selv, og legger derfor til andre disse tankene selv om det garantert ikke er tilfelle at de tenker slik. Gi deg selv litt kjærlighet du. Det er ikke de som ser ned på deg, det er du selv. Og det fortjener du ikke. Du er god nok selv om du er singel.❤️

Anonymkode: 1ea9b...c11

Spot on!

Anonymkode: dd95d...04d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du prøvd deg på noen ute på byen og blitt avvist fordi hun hadde kjæreste? 😄 Dette høres veldig kjent ut! 

Anonymkode: 23bd1...566

Jeg er dame. Tosk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen damer tror de er bedre enn andre fordi de har en partner, om det er mann eller dame spiller ingen rolle. Men dere er ikke noe bedre, heller verre. Skjønner dere ikke at det bare er ulemper med forhold og dessuten blir livsgnisten deres borte. Jeg synes mange av dere blir feigere og ressurssvake også. 

Se her ja. Klassisk incel/femcel rabling.

Må være slitsomt å ha det sånn.

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (Akkurat nå):

Ikke så slitsomt som å være en sånn "I have a boyfriend" dame som tillater seg å snakke ned til andre og tro de kan si og gjøre akkurat hva de vil bare fordi de ikke er single. Damer som har barn ser også ned på barnløse damer og tenker at de ikke er verdt noe, de skal ha førsterett på alt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ganske idiotisk påstand, det er både ulemper og fordeler med å være singel og i et forhold. Det handler om å finne ut hva man trives med, hva man liker best og naturligvis en kompatibel partner.

Dessuten er du er jo ikke noe bedre selv, du gjør jo nøyaktig det samme som det du opplever fra disse damene i forhold. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Janarildhansen skrev (Akkurat nå):

Ganske idiotisk påstand, det er både ulemper og fordeler med å være singel og i et forhold. Det handler om å finne ut hva man trives med, hva man liker best og naturligvis en kompatibel partner.

Dessuten er du er jo ikke noe bedre selv, du gjør jo nøyaktig det samme som det du opplever fra disse damene i forhold. 

Nei det gjør jeg ikke. Jeg skriver det på nett, går ikke rundt å sier det i virkeligheten som de gjør. 

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (9 minutter siden):

Å være incel og femcel er forresten ikke noe man velger å være så kom deg ned fra den høye hesten din. Du beviser bare det jeg skriver. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det gjør jeg ikke. Jeg skriver det på nett, går ikke rundt å sier det i virkeligheten som de gjør. 

Aaah jeg skjønner, da er det jo greit, på nett er det jo ikke ekte mennesker du snakker til uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Janarildhansen skrev (Akkurat nå):

Aaah jeg skjønner, da er det jo greit, på nett er det jo ikke ekte mennesker du snakker til uansett.

Jeg får dritt på nett også. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor omgås du disse damene som ser ned på deg? 

Anonymkode: 49553...71b

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Å være incel og femcel er forresten ikke noe man velger 

Nei, men å være idiot er et valg. Rart mange ikke selv ser hvorfor de forblir incels. Det er ikke på grunn av ting som penger, høyde, utseende, jobb, bolig og alle andre meningsløse årsaker dere finner opp. Det har med oppførsel og holdninger å gjøre.

Slutt å shame og blame alt og alle. Start med egne holdninger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (14 minutter siden):

Nei, men å være idiot er et valg. Rart mange ikke selv ser hvorfor de forblir incels. Det er ikke på grunn av ting som penger, høyde, utseende, jobb, bolig og alle andre meningsløse årsaker dere finner opp. Det har med oppførsel og holdninger å gjøre.

Slutt å shame og blame alt og alle. Start med egne holdninger.

Motsatt så handler det helt klart om utseende jo. Menn behandler pene kvinner bedre og de kvinnene er kry av det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Motsatt så handler det helt klart om utseende jo. Menn behandler pene kvinner annerledes...

Jeg fikset den for deg

Anonymkode: 49553...71b

AnonymBruker
Skrevet

Det må være trist å være så bitter og negativ, TS. Jeg håper du finner en vei ut av det, for det er bare deg selv det går ut over.

Anonymkode: eff48...1e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...