Gå til innhold

Eksen snakker stygt om meg til vennene sine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27, hun er 24. Vi var i et forhold i ca. 2 år. 1 år bra, og 1 år mye turbulens. Etter at vi slo opp så klarer hun ikke og gi slipp. Inviterer meg over til henne, og vil at vi skal henge sammen og være fysisk intimite. Kanskje vi er blitt fwb? Jeg vet ikke.

Jeg bor i Oslo, hun på Gjøvik. Så jeg må reise ut til henne i helgene hun inviterer meg over. Men nå har jeg funnet ut at, til tross for at det er hun som ber meg komme over, så snakker hun stygt om meg til vennene sine og sier at jeg lar henne ikke være i fred.

Skal ikke besøke henne mer, men hvorfor gjør enkelte slik?

Anonymkode: c6504...295

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Umoden og kjip. Uansett best å holde seg unna! 

Anonymkode: 0bd82...c5e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare bryt kontakten. Det er slutt, og det gjør dere ikke noe godt å fortsette å ha sex. 
og blås i hva hun sier til sine venner, det påvirker ikke ditt liv. 

Anonymkode: e801a...b4d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blokk og gå videre. 

Anonymkode: 307ed...ea3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres ut som ei uattraktiv dame, er hun sånn 1-3’er?

Anonymkode: fe361...f38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hun er ikke uattraktiv, virker bare som at hun ønsker sympati fra vennene sine, og henge meg ut som en paykopat så hun har en grunn til at hun gorde det slutt. Vi ble enige sammen om at dette gikk ikke lenger etter 1 år med turbulent forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er ikke uattraktiv, virker bare som at hun ønsker sympati fra vennene sine, og henge meg ut som en paykopat så hun har en grunn til at hun gorde det slutt. Vi ble enige sammen om at dette gikk ikke lenger etter 1 år med turbulent forhold.

Så det var ikke hun som gjorde det slutt, men vil kanskje fremstå slik for vennene.

AnonymBruker
Skrevet

Gi beskjed til henne hva du har fått høre, og gi beskjed at du skal fortelle til de andre  din versjon. Så blokkerer du henne. Er alt for mange menn som lar kvinner få snakke stygt om de uten at de sier imot. 

Anonymkode: a88ac...d33

• Nyttig 1
Skrevet

Slutt å pule henne, og kutt kontakten. 

Gjest Muffin man
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

. Men nå har jeg funnet ut at, til tross for at det er hun som ber meg komme over, så snakker hun stygt om meg til vennene sine og sier at jeg lar henne ikke være i fred.

Jeg prøver å skjønne hvorfor du i det hele tatt gidder å bry deg om hva vennene hennes tenker om deg?

Med mindre dere er i samme omgangskrets så syntes jeg du skal bevege deg videre slik at det ikke oppstår unødvendig drama. Med mindre drama er din greie ? ;)

PS: Du MÅ ikke reise ut til Gjøvik, nei. Dette er et valg du gjør selv så du får ikke noen offer-sympati fra meg på denne ..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noe må det jo være når hun knuller en hun ikke liker så godt. Du får tømt deg, men hun har neppe sjans på andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bare fordi hun bor på Gjøvik? 

Anonymkode: 9d357...2d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...