Gå til innhold

Stor forskjell på hvordan vi kvinner opplever analsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært åpen på å prøve det meste og syns ikke det er rart med analsex men det har aldri vært en greie jeg MÅ ha heller. 

Har prøvd det noen ganger nå men jeg syns ikke det føles noe spesielt? Gjør ikke vondt, men er ikke godt heller? Gjør det mest fordi reaksjonen til partneren min tenner meg men ellers skjønner jeg ikke helt greia, dessverre. 

Er det noe måte å få det til å føles mer digg? Vil jo nyte det mer enn bare "han liker det og derfor er det digg" 😅

Og nei, det er ikke tvag. Jeg gjør det sjeldent i forhold til vaginal så jeg har det fint. Orker ikke kommentarer på at det er ekkelt eller poronskada oppførsel 😂 er bare interessert å høre fra andre som har prøvd som eventuelt har tips eller kan få meg til å føle meg mer normal. Føler mange som har analsex fremstiller det som veldig digg eller så er det helvettes vondt 😬 jeg føler ingen av de to haha

Anonymkode: df3e9...a04

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er rett innstilling. 👍 kudos til deg. Feks er det ikke alle menn som liker å slikke glufse, men gjør det fordi hun liker det. Samme med analsex. Ikke alle jenter som liker å få kuk i rumpa, men gjør det fordi han liker det. 

Anonymkode: f226d...8de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har alltid vært åpen på å prøve det meste og syns ikke det er rart med analsex men det har aldri vært en greie jeg MÅ ha heller. 

Har prøvd det noen ganger nå men jeg syns ikke det føles noe spesielt? Gjør ikke vondt, men er ikke godt heller? Gjør det mest fordi reaksjonen til partneren min tenner meg men ellers skjønner jeg ikke helt greia, dessverre. 

Er det noe måte å få det til å føles mer digg? Vil jo nyte det mer enn bare "han liker det og derfor er det digg" 😅

Og nei, det er ikke tvag. Jeg gjør det sjeldent i forhold til vaginal så jeg har det fint. Orker ikke kommentarer på at det er ekkelt eller poronskada oppførsel 😂 er bare interessert å høre fra andre som har prøvd som eventuelt har tips eller kan få meg til å føle meg mer normal. Føler mange som har analsex fremstiller det som veldig digg eller så er det helvettes vondt 😬 jeg føler ingen av de to haha

Jeg prøvde analsex med eksen min, og selv om det ikke var vondt/smertefullt, så var det ikke godt heller. Det var ikke direkte ekkelt, men jeg synes det var skikkelig usexy, rett og slett, og gav meg ingen ting. Heldigvis er min nåværende ikke opptatt av analsex i det hele tatt, og ingen av oss føler at dette er noe vi savner i sexlivet vårt.

Anonymkode: af609...c36

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg prøvde analsex med eksen min, og selv om det ikke var vondt/smertefullt, så var det ikke godt heller. Det var ikke direkte ekkelt, men jeg synes det var skikkelig usexy, rett og slett, og gav meg ingen ting. Heldigvis er min nåværende ikke opptatt av analsex i det hele tatt, og ingen av oss føler at dette er noe vi savner i sexlivet vårt.

Anonymkode: af609...c36

Ts

Så bra. Høres ut som et sunt forhold. 

Heldigvis er partneren min også slik. Han maste aldri om det men jeg ønsket å prøve og jeg viste jo han likte det selv om han ikke nevnte det mer en kanskje en eller to ganger. 

Hadde han vært typen til å mase har jeg nok blir helt turnt off av den tanken så er glad han ikke er slik. 

Jeg får heller ikke så mye av det annet enn at nytelsen hans tenner meg mye og det er nok for meg så lenge det ikke må skje hele tiden 😊 jeg bare begynte å lure siden mange fremstiller det som noe skikkelig digg eller veldig vondt så jeg ble bare litt nysgjerrig. 

AnonymBruker
Skrevet

Virker som det er stor forskjell ja. Noen liker det ikke i det hele tatt, noen synes det er veldig godt og noen får orgasme av det. Selv er jeg blant dem som synes det er veldig godt, men det må veldig langt forspill til for å kunne nyte det veldig.

Anonymkode: 8a09a...2ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Virker som det er stor forskjell ja. Noen liker det ikke i det hele tatt, noen synes det er veldig godt og noen får orgasme av det. Selv er jeg blant dem som synes det er veldig godt, men det må veldig langt forspill til for å kunne nyte det veldig.

Ts

Takk for svar! Syns det er så interessant. Jeg tror jeg også kunne ha likt det mer med litt mer forspill kanskje? Usikker. Må nok lese meg opp på tema 😂 Både jeg og partner er jo ikke akkurat profesjonelle i anal. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det i ny og ne, sjeldnere enn han ønsker. For meg varierer det fra lett ubehagelig til ok. Kun et par ganger at det har vært fantastisk. Jeg er litt stressa for skader så også litt derfor jeg holder igjen på hyppigheten. Gjør det omtrent utelukkende fordi han er gira.

Anonymkode: c3ad1...90c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det, føles intenst. Vondt i starten, og så deiligere. Men kjæresten min har hatt analsex med meg 2 ganger på snart 3 år, begge gangene i 2020, så jeg har egentlig gitt opp.

Du er heldig som har en mann som vil ha deg på den måten også.

Anonymkode: 0e0d7...330

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg liker det, føles intenst. Vondt i starten, og så deiligere. Men kjæresten min har hatt analsex med meg 2 ganger på snart 3 år, begge gangene i 2020, så jeg har egentlig gitt opp.

Du er heldig som har en mann som vil ha deg på den måten også.

Anonymkode: 0e0d7...330

Dama klager over at det er vondt, når blir det deiligere for deg?

Hun liker st jeg gnir kukkhode mot rumpehullet hennes på utsiden, men penetrering liker hun ikke.

Anonymkode: 97ce5...b77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mye forspill før anal er det beste for at du skal nyte det. So er det digg å bruke vibrator mens dokke har analsex. Gjør vi det slik hjemme so klarer jeg faktisk å komme mens vi har analsex🤩

Anonymkode: 59279...80e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Mye forspill før anal er det beste for at du skal nyte det. So er det digg å bruke vibrator mens dokke har analsex. Gjør vi det slik hjemme so klarer jeg faktisk å komme mens vi har analsex🤩

Anonymkode: 59279...80e

Hva om dere gjør det borte? 

😂

Anonymkode: c7141...8d4

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun jeg kjenner, som setter pris på analsex, bruker klitorisvibrator samtidig, og sier at orgasmene blir litt annerledes, og veldig sterke. Hun får ikke mye ut av anal stimulans alene. 

Anonymkode: f74dc...a08

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de damene som digger analsex, og foretrekker det foran vaginal. Kan ikke si annet enn at det bare FØLES bedre, og at orgasmene blir mye sterkere. Nå vet jeg jo at jeg liker det, så jeg slapper skikkelig av, det har nok mye å si. I tillegg må man legge fra seg angsten for at mannen skal se noe form for avføring. Han vet utmerket godt hvor han beveger seg inn, og rester kan forekomme selv om man evt bruker analdusj. Mange stresser med akkurat dette, og det hindrer at man fokuserer og nyter. I tillegg er jo glidemiddel alfa og omega, samt som god tid i starten. Selv on dette altså er min favoritt, skjer det at det "stikker" og gjør vondt. Da er det bare å si ifra til mannen, og si at denne gangen må han være litt ekstra forsiktig helt i begynnelsen. 

Er mange ting som må til for å kunne nyte analsex, med andre ord.. 

Anonymkode: 152fd...a62

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er godt, men ikke når jeg har roids i rumpa.

Anonymkode: b455a...c8e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nok nerver der og liker det egentlig, men tar ikke sjansen på grunn av at man kan utvikle hemoroider eller i verste fall utlagt tarm. 

Bæsj skal ut, ingenting skal inn. Slik er tarmen laget. 

Anonymkode: 8a9ff...171

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hun liker st jeg gnir kukkhode mot rumpehullet hennes på utsiden, men penetrering liker hun ikke.

Da må du respektere det. Anal er vondt for mange og det er ingenting man kan gjøre med det. 

Anonymkode: 8a9ff...171

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis hun ikke liker penetrering, og får vondt, så la være! Jeg blir så provosert over sånn grenseløs egoisme. Det spiller ingen rolle om kjæresten min får vondt, bare JEG får tilfredsstilt mine lyster :spy:

For meg er analsex grusomt vondt, og jeg kommer aldri noen gang til å ha det igjen. Sex skal være godt. For begge.

Anonymkode: 01e88...5af

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ingenting ut av vaginalsex,men gjør det likevel fordi alle menn liker det.

Har liksom ikke følelser inni meg føler jeg, så det å putte noe inn er bare...ja. likegyldig eller ubehagelig. Tror man bare må ta det som en jobb for å glede partner.

Anonymkode: 65300...b82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis hun ikke liker penetrering, og får vondt, så la være! Jeg blir så provosert over sånn grenseløs egoisme. Det spiller ingen rolle om kjæresten min får vondt, bare JEG får tilfredsstilt mine lyster :spy:

For meg er analsex grusomt vondt, og jeg kommer aldri noen gang til å ha det igjen. Sex skal være godt. For begge.

Anonymkode: 01e88...5af

Sier jo at jeg penetrerer ikke lenger fordi hun liker det ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis det gjør vondt har dere ikke hatt langt nok forspill. Gjør det vondt må man ikke fortsette! Da kan man skade lukkemuskelen. Det skal ikke gjøre vondt men bare være godt, først da er man klar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...