enkefru Skrevet 25. mars 2022 #21 Del Skrevet 25. mars 2022 Ville helt klart gått for den med egen balkong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #22 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg står i et dilemma! For meg er det viktig å kunne åpne verandadøren ut fra leiligheten, og sette meg ned på min egen balkong selv om den er liten. Jeg har 2 leiligheter på hånden der den ene er liten med egen balkong, og den andre er 15 kvm større, men jeg må sitte ute sammen med alle de andre beboerne i borettslaget. Den lille leiligheten er i sentrum med utsikt over byen, mens den store leiligheten er litt utenfor sentrum med ikke så mye utsikt. Begge leilighetene ligger ute til salgs til omtrent samme pris. Anonymkode: faf60...d7b Om du ønsker balkong, og utsikt er valget enkelt. Jeg ville valgt den uten balkong, større og utenfor sentrum. Men det er fordi jeg aldri er ute, hadde glatt byttet plassen min balkong har med mer rom inne. Anonymkode: 1d666...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 25. mars 2022 #23 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg står i et dilemma! For meg er det viktig å kunne åpne verandadøren ut fra leiligheten, og sette meg ned på min egen balkong selv om den er liten. Jeg har 2 leiligheter på hånden der den ene er liten med egen balkong, og den andre er 15 kvm større, men jeg må sitte ute sammen med alle de andre beboerne i borettslaget. Den lille leiligheten er i sentrum med utsikt over byen, mens den store leiligheten er litt utenfor sentrum med ikke så mye utsikt. Begge leilighetene ligger ute til salgs til omtrent samme pris. Anonymkode: faf60...d7b EGEN BALKONG!!!!!!!!!!!! EGEN BALKONG!!!!!!!!!!!! EGEN BALKONG!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #24 Del Skrevet 25. mars 2022 Tenker det kommer an på hva du synes om andre folk. Jeg liker å være for meg selv, så å dele uteplass med andre betyr i grunn at jeg ikke hadde benyttet meg av den fellesplassen. Anonymkode: ee2dd...4e3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 25. mars 2022 #25 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her Glemte å skrive at den lille balkongen henger sammen med balkongen til naboen med en lav murvegg imellom. Selv om naboen kanskje er ute på sin balkong samtidig så blir det likevel mer privat enn å skulle gå ut på et fellesareal som jeg deler med 10 andre. Anonymkode: faf60...d7b Å... det drar jo ned ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #26 Del Skrevet 25. mars 2022 Kommer litt an på balkongen. En sånn liten en der man sitter på utstilling til spott og spe, rett ved en trafikkert gate, knapt kan snu seg eller få plass til en solseng og dessuten aldri har sol uansett fordi den alltid ligger i skyggen av andre bygninger, den er ikke så mye verdt. Om man derimot kan få så mye sol man vil hele ettermiddagen og kveld til solnedgang når det er pent vær og kan sitte usjenert og se på andre uten at de ser deg, da er den mye verdt. Anonymkode: c822c...5db 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 25. mars 2022 #27 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg hadde nok gått for den lille, men det er fordi jeg liker å kunne sitte i fred ute og har ikke noe behov for å være sosial hver gang jeg er ute eller bli forstyrret av andres bråk. Jeg har bodd i en leilighet der det var sånn halvveis avskilt, men ikke særlig privat. Synes det var slitsomt, men der var det ikke bare en nabo å forholde seg til. Ser nå at du skriver at det er en lav murvegg på den lille. Jeg tror ikke at jeg ville valgt noen av dem, men det spørs hvor glad man er i å ha folk tett innpå og hvor viktig det er å kunne få ha sitt eget privatliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #28 Del Skrevet 25. mars 2022 Pølsevann skrev (3 timer siden): Hvor stor er den store og hvor stor er den lille? Har litt å si for meg. Men hvis den lille ikke er bitteliten så ville jeg helt klart gått for balkong. Den lille Leiligheten er en 2-roms på 43 kvadrat med en balkong på max 2 kvm. Den store leiligheten er på 59 kvm er 3 roms og har ikke egen balkong/terrasse. Ts Anonymkode: faf60...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #29 Del Skrevet 25. mars 2022 Daria skrev (3 timer siden): Jeg elsker min bittelille balkong i sentrum og hadde ikke byttet den mot et ekstra soverom, hvertfall ikke så lenge den lille leiligheten er stor nok til å leve greit i. 43kvm Ts Anonymkode: faf60...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 25. mars 2022 #30 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ts her Glemte å skrive at den lille balkongen henger sammen med balkongen til naboen med en lav murvegg imellom. Selv om naboen kanskje er ute på sin balkong samtidig så blir det likevel mer privat enn å skulle gå ut på et fellesareal som jeg deler med 10 andre. Anonymkode: faf60...d7b Dette kan vel enkelt løses med et skjermbrett av noe slag Bor selv i en leilighet helt uten mulighet for å sitte ute for tiden, og jeg får helt klaus og fnatt hver gang det er sol ute. Å sitte ute i sola er noe av det deiligste jeg gjør i livet, jeg hadde valgt med balkong, ikke tvil engang. Med mindre den har skikkelig dårlige solforhold selvsagt, da ryker jo hele poenget. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #31 Del Skrevet 25. mars 2022 Uff vet aldri hvilket naboer man får, liten balkong. Anonymkode: 79409...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #32 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg står i et dilemma! For meg er det viktig å kunne åpne verandadøren ut fra leiligheten, og sette meg ned på min egen balkong selv om den er liten. Jeg har 2 leiligheter på hånden der den ene er liten med egen balkong, og den andre er 15 kvm større, men jeg må sitte ute sammen med alle de andre beboerne i borettslaget. Den lille leiligheten er i sentrum med utsikt over byen, mens den store leiligheten er litt utenfor sentrum med ikke så mye utsikt. Begge leilighetene ligger ute til salgs til omtrent samme pris. Anonymkode: faf60...d7b 15kvm er egentlig ingenting da, hadde tatt den med balkong uten å tenke meg om engang. Mye hyggligere å sitte på egen balkong enn å sitte nede i felles området sammen med Trude på 67 i bikini og Raymond & Pataya med 5 skrikerunger. Anonymkode: 47dec...0c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #33 Del Skrevet 25. mars 2022 os Maxilla skrev (7 minutter siden): Dette kan vel enkelt løses med et skjermbrett av noe slag Bor selv i en leilighet helt uten mulighet for å sitte ute for tiden, og jeg får helt klaus og fnatt hver gang det er sol ute. Å sitte ute i sola er noe av det deiligste jeg gjør i livet, jeg hadde valgt med balkong, ikke tvil engang. Med mindre den har skikkelig dårlige solforhold selvsagt, da ryker jo hele poenget. Det er morgen og kveldssol på balkongen. Ts Anonymkode: faf60...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #34 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg får et ekstra soverom hvis jeg kjøper den største leiligheten og den er andelsleilighet. Den lille leiligheten er selveier og der er det også to felles spiseplasser ute, i tillegg til en stor plen. De fleste hadde nok tatt den største leiligheten i og med at den er et sted man kan bo livet ut, men bare det å kunne sette seg ut på en liten balkong i morgenkåpe med en kopp te uten å måtte være ute i det offentlige rom, er for meg veldig viktig. Ts Anonymkode: faf60...d7b Definitivt selveierleilighet med egen balkong Anonymkode: 2649c...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 25. mars 2022 #35 Del Skrevet 25. mars 2022 Definitivt egen balkong - jeg hadde ikke trengt 2 sekunder for å bestemme meg engang. Jeg kommer aldri til å bo et sted uten en eller annen form for privat uteplass igjen, og å ha det er verdt MYE for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå