Gå til innhold

Ivf og dårlig modning av egg

DinaD

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg lurte på om det er flere som har opplevd samme? Jeg hadde nylig mitt 3 uttak med mange "tomme" eggposer og umodne egg.. mitt tredje forsøk som ble avbrutt.. trenger å få litt innputt om andre i lignende situasjon.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke erfaring med det selv, men ser andre som opplever dette kan ha stor bedring ved dobbel trigger og eller kombinasjon ovitrelle og gonapetyl. Har du prøvd dette ?

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (36 minutter siden):

Har ikke erfaring med det selv, men ser andre som opplever dette kan ha stor bedring ved dobbel trigger og eller kombinasjon ovitrelle og gonapetyl. Har du prøvd dette ?

Ja, det var det jeg gjorde før dette forsøket.. ble 5 egg istedenfor 3 men de er fortsatt umodne.. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DinaD skrev (14 minutter siden):

Ja, det var det jeg gjorde før dette forsøket.. ble 5 egg istedenfor 3 men de er fortsatt umodne.. 😕

Hvor store er eggene når de tas? Kanskje eggene rett og slett ikke er modne før de er over "gjennomsnittet" på 18-20 mm. 

Veldig kjedelig er det uansett, føler med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (14 minutter siden):

Hvor store er eggene når de tas? Kanskje eggene rett og slett ikke er modne før de er over "gjennomsnittet" på 18-20 mm. 

Veldig kjedelig er det uansett, føler med seg!

Sist hadde jeg flere på 16 mm + dagen før jeg setter Ovitrelle.. men tror planen blir dobbel Ovitrelle og dobbel gonalpeptyl.. men håpte noen hadde noen solskinnshistorier for er veldig demotiverende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DinaD skrev (1 time siden):

Sist hadde jeg flere på 16 mm + dagen før jeg setter Ovitrelle.. men tror planen blir dobbel Ovitrelle og dobbel gonalpeptyl.. men håpte noen hadde noen solskinnshistorier for er veldig demotiverende! :)

Håper solskinnshistoriene kommer 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...