Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har to små på 5 uker, som har gått seg babygym. De leker ligge sammen under den, kikker, plutrer og veiver med hender og føtter. Kikker på hverandre, flytter seg rundt på matta. 
Men hvor lenge kan de ligge ? Redd for å overstimulere dem? De kan fint ligge en god stund, vi har til nå tatt dem opp før de har sutret/blitt trøtt. 

Anonymkode: 1e817...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil nok være forskjell fra baby til baby, men med det som med alt annet må du bare forske på hva dine små foretrekker. Min har alltid trivdes godt i babygym, og kunne ligge der lengre og lengre av gangen før han ble lei. Å bli overstimulert er ikke noe som er farlig, bare ubehagelig for de små og de voksne som må bruke tid på å roe ned etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet

De fleste babyer sier fra (på sine måter) når de er ferdig. Bruk tid på å lære deg å lese dem så ordner dette seg. Min brukte ofte babygymmen på å roe seg ned, og ble ikke overstimulert sv den. Den var mer til hjelp for å roe seg ned. 

Anonymkode: 725cc...1dd

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Fem uker gamle babyer som flytter seg selv rundt på en matte? Er det normalt?? 

Anonymkode: e6869...e2c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Fem uker gamle babyer som flytter seg selv rundt på en matte? Er det normalt?? 

Anonymkode: e6869...e2c

Det er ikke akkurat som de går rundt såklart 😂 De setter hælene i gulvet og dytter seg oppover, samt vrikker seg fra side til side.. de snur seg ikke enda, men flytter på seg ☺️

Anonymkode: 1e817...995

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å skjønne det når de får nok😅 minien vår lå som regel 15 minutter av gangen, nok til at jeg fikk gått på do, smurt meg en skive og scrolle gjennom VG 😋

Anonymkode: bfe14...bdd

AnonymBruker
Skrevet

Du må se an, de kan reagere ulikt, feks bli apatiske og se ut i luften. Mens andre babyer kan være stresset når det bare ser ut som de leker med noe.

disse babyene var ekstremt små, så jeg ville sagt nesten maks 5 min. 

Oppdaget mitt eget barn flere ganger hadde panikk for en leke, når jeg trodde hun bare lå og lekte med den. Så når kroppen er litt stiv i leken så er det stopp

Anonymkode: 2cb69...6a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...