AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Skal snart begynne å gå 19 timers vakter som lege. De kan visst være veldig travle, med lite tid til hvile. Noen som har tips til hvordan man forbereder seg? Feks sove utpå morgenen eller stå opp til vanlig tid og ta seg en lur? Andre gode triks? Ser for meg at jeg må prøve meg litt frem og at det blir enklere etterhvert, men vil gjerne ha litt å prøve Anonymkode: 80704...4c1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Jeg hadde sovet så lenge jeg klarte før vakt. Det er ikke sikkert du klarer å sovne senere. Har jobbet på sykehus (ikke lege), men merket forskjell på legene. Noen leger var flink å kom innom avdeling eller ringte før de hadde tenkt å ta en hvil, hvis de merket det var litt roligere. Da ba de oss om å gi beskjed relativt raskt hvis det var noe, om vi lurte på noe, om noen trengte tilsyn eller om vi trodde noen kunne trenge ordinasjon av et medikament osv. Da kunne legen fikse det. Og vi prøvde å respektere at legen skulle hvile litt. Ringte ikke for filleting. Anonymkode: 12fdd...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå