Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 5dpo i dag og hadde i går kveld skikkelig mensmurringer og i dag tidlig kjente jeg stikk i venstre eggstokk typ (samme eggstokk som jeg hadde modne egg). Kan det være tegn på at egget fester seg? Eller overanalyserer jeg alt nå?🤪 har aldri kjent dette før

Anonymkode: 6f354...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at det ikke kan kjennes. Hadde selv noe som kjentes som et lyn nede på venstre side 5dpo, og satt med positiv test 4-5 dager etter, testet ikke tidligere, så jeg tror det går an🤣🙊 

• Hjerte 2
Skrevet

Samme som nøtta. Kun kjent de månedene jeg har blitt gravid 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ååååå var 5dpo i dag jeg også. Brennende og stikkende følelse på høyre side. Krysser fingrene for oss begge TS 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Anonymkode: 97acf...c34

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle! Er 8dpo i dag, forventer mens på onsdag. Blir spennende å se om det er festesmerter jeg har opplevd

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sies at det ikke kjennes men da jeg ble gravid så kjente jeg det. Jeg var på jobb og det kom fra intet, en skarp stikkende smerte i livmorområdet. Jeg satt heldigvis akkurat da, om ikke hadde jeg nok måtte satt meg ned når det skjedde. Det varte bare i 10 sekunder maks, og tanken slo meg om at NÅ skjedde det. 
«egget» fyller 2 år i år.

Anonymkode: d8264...83e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, man kan ikke kjenne det. Og 5 dpo er det usannsynlig at mye har skjedd siden implantasjon skjer mellom 6-12 dpo. Til og med dag 6 er det uvanlig at implantasjon skjer. Vanligst 8-9 dpo. Så det dere kjenner er ren innbilning. 

Anonymkode: 054a5...963

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente det både første og andre gang jeg ble gravid. Husker ikke dpo første gang men denne ganga var det kvelden 7 DPO. Det var en kjapp skarp "brennende" og stikkende følelse i den ene siden. Varte bare noen sekunder. Begge gangene har jeg vært helt sikker på at jeg vil få positiv test i løpet av få dager, og begge gangene har jeg fått det. Denne gangen fikk jeg positiv test 10 dpo. Har aldri hatt disse smertene utenom de to gangene jeg har blitt gravid. 

Anonymkode: 2e5d9...7ed

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjente det både første og andre gang jeg ble gravid. Husker ikke dpo første gang men denne ganga var det kvelden 7 DPO. Det var en kjapp skarp "brennende" og stikkende følelse i den ene siden. Varte bare noen sekunder. Begge gangene har jeg vært helt sikker på at jeg vil få positiv test i løpet av få dager, og begge gangene har jeg fått det. Denne gangen fikk jeg positiv test 10 dpo. Har aldri hatt disse smertene utenom de to gangene jeg har blitt gravid. 

Anonymkode: 2e5d9...7ed

Interessant. Jeg lå i senga for en halvtime siden og kjente stikkende smerter i magen/livmor? Som varte noen få sekunder. Har ikke testet ordentlig etter eggløsning, så aner ikke hvor mange dpo jeg er.

Anonymkode: 2260d...718

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 8.47):

Er 5dpo i dag og hadde i går kveld skikkelig mensmurringer og i dag tidlig kjente jeg stikk i venstre eggstokk typ (samme eggstokk som jeg hadde modne egg). Kan det være tegn på at egget fester seg? Eller overanalyserer jeg alt nå?🤪 har aldri kjent dette før

Jeg kjente dette, men ikke med ett stikk. Det var mer en brennende følelse på høyre side + bak i korsryggen som varte i 2 dager.

Anonymkode: cfe34...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...