AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Del Skrevet 25. mars 2022 Hei. Har hittil tatt av ca 7 kg. Dette ved å trene 3-4 x i uka (styrke/kondisjon) + ligge på rundt 1600 kcal. Nå har jeg møtt det berømte platået, og står bom fast rundt 68 kg. Skulle helst gått ned 3-4 kg til. Tips? Anonymkode: 977ed...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Del Skrevet 25. mars 2022 Dobbelsjekk hvor mye kcal du trenger å spise med den nye vekten for å fortsatt ligge i underskudd. Dobbelsjekk også hvor mye kcal du faktisk får i deg per dag. Merk også at muskler veier mer enn fett så du kan gå ned i fettprosent uten at det viser tydelig på vekten. Bruk gjerne målebånd i stedet for vekt for å se fremgang. Anonymkode: 30547...f00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Del Skrevet 25. mars 2022 vektnedgang går også litt i rykk og napp selv ved gjevnt kaloriinntak. Dobbelsjekk mengden kalorier inn og gi det mer tid. Anonymkode: b3134...962 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Del Skrevet 25. mars 2022 Takk for tips. Sjekket kalkulator, og jeg skal visst ligge rett over 1600 fortsatt, men kanskje jeg skal prøve å redusere litt på inntaket likevel 🙂. Trent godt i 4 mnd, så lov å håpe at det er litt muskler der også, ser i alle fall bedring i speilet 😉. Anonymkode: 977ed...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for tips. Sjekket kalkulator, og jeg skal visst ligge rett over 1600 fortsatt, men kanskje jeg skal prøve å redusere litt på inntaket likevel 🙂. Trent godt i 4 mnd, så lov å håpe at det er litt muskler der også, ser i alle fall bedring i speilet 😉. Anonymkode: 977ed...f35 Hvor høy er du? Det er ganske vanlig å måtte gå ned litt mer i kalorier for å bli helt slank. Evt bytt ut litt styrketrening med jogging/rask gange. Jeg har gått ned kun ved kosthold og mye gåturer. Anonymkode: 1bf00...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor høy er du? Det er ganske vanlig å måtte gå ned litt mer i kalorier for å bli helt slank. Evt bytt ut litt styrketrening med jogging/rask gange. Jeg har gått ned kun ved kosthold og mye gåturer. Anonymkode: 1bf00...789 Jeg er 165. Kombinerer styrke og kondisjon. Går turer i helgene med barna 🙂. Kostholdet er klar hovedpri, men godt å få brukt kroppen også. Anonymkode: 977ed...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #7 Del Skrevet 25. mars 2022 Spiser du ofte? Kanskje du har noe å vinne på å justere på antall måltider og timing av disse? Anonymkode: 6b804...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #8 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spiser du ofte? Kanskje du har noe å vinne på å justere på antall måltider og timing av disse? Anonymkode: 6b804...a3e Spiser ofte og lite. 5 måltider om dagen, hender det blir en snack, så må nok være mer bevisst på det. Anonymkode: 977ed...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #9 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er 165. Kombinerer styrke og kondisjon. Går turer i helgene med barna 🙂. Kostholdet er klar hovedpri, men godt å få brukt kroppen også. Anonymkode: 977ed...f35 Jeg er 172, og måtte godt under 1600 kcal for å gå videre ned etter 68. Men jeg er inaktiv, så regner med du tar høyde for aktiviteten din Husk at platå er helt normalt, jeg hadde flere uker på rad med det. Bruk målebånd, mye bedre enn vekta spesielt når du trener. Anonymkode: ba1d0...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå