Wsl Skrevet 25. mars 2022 #1 Del Skrevet 25. mars 2022 Hei hei, jeg har fått påvist korona med PCR-test og har hostet hver dag nesten hele tiden i 14 dager… er det noen andre som har fått denne forferdelige hosten? jeg har fått resept på Cosylan (hostesaft), men denne hjelper ikke noe som helst. Jeg blir bare brisen av den og mister følelse i fingre, tær og leppe. Jeg har prøvd både både dose 10 ml som legen sa jeg skulle ta og 5 ml. Jeg syns 10 ml var så sterkt.. jeg følte jeg ble full… morfin er sikkert veldig sterkt for meg.. Men ja, er det noe andre som har slik hoste? og har noe hjulpet? og går dere på jobb med denne hosten? Jeg er redd jeg skremmer livet at kunder på jobben 😟 (jeg jobber i butikk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. mars 2022 #2 Del Skrevet 25. mars 2022 Wsl skrev (16 timer siden): Hei hei, jeg har fått påvist korona med PCR-test og har hostet hver dag nesten hele tiden i 14 dager… er det noen andre som har fått denne forferdelige hosten? jeg har fått resept på Cosylan (hostesaft), men denne hjelper ikke noe som helst. Jeg blir bare brisen av den og mister følelse i fingre, tær og leppe. Jeg har prøvd både både dose 10 ml som legen sa jeg skulle ta og 5 ml. Jeg syns 10 ml var så sterkt.. jeg følte jeg ble full… morfin er sikkert veldig sterkt for meg.. Men ja, er det noe andre som har slik hoste? og har noe hjulpet? og går dere på jobb med denne hosten? Jeg er redd jeg skremmer livet at kunder på jobben 😟 (jeg jobber i butikk) Jeg pleier å få hoste lett, ble forkjølet på nyåret og hoster litt fortsatt. Ble ikke verre etter corona. Vi er mange som hoster på jobben men vi kjenner hverandre og vet vi er friske. Men i en butikk er det kanskje verre. Reagerte litt selv i en butikk mens det var mye begrensninger og hun i kassa hadde en litt ekkel hoste. Men antok det var greit siden hun var på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 26. mars 2022 #3 Del Skrevet 26. mars 2022 Leste at mange hoster opptil 6 uker etter covid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissien Skrevet 28. mars 2022 #4 Del Skrevet 28. mars 2022 Wsl skrev (På 25.3.2022 den 7.16): Hei hei, jeg har fått påvist korona med PCR-test og har hostet hver dag nesten hele tiden i 14 dager… er det noen andre som har fått denne forferdelige hosten? jeg har fått resept på Cosylan (hostesaft), men denne hjelper ikke noe som helst. Jeg blir bare brisen av den og mister følelse i fingre, tær og leppe. Jeg har prøvd både både dose 10 ml som legen sa jeg skulle ta og 5 ml. Jeg syns 10 ml var så sterkt.. jeg følte jeg ble full… morfin er sikkert veldig sterkt for meg.. Men ja, er det noe andre som har slik hoste? og har noe hjulpet? og går dere på jobb med denne hosten? Jeg er redd jeg skremmer livet at kunder på jobben 😟 (jeg jobber i butikk) Er inne i 5. uke med korona og hoster fortsatt. Hoster og har vondt i lungene. Har vært litt opp og ned, men den siste uka har det blitt litt verre enn det var i starten. Hadde mest symptomer fra bihuler de to første ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg