Gå til innhold

hvilken stilling synes dere er best? sånn at man får stimlerer både klitoris og skjeden ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer fort når jeg ri og min kjære vil stort sett bare ta meg i doggy,men ønsker og bytte litt på det :)

Noen gode stillinger dere vil forslå?

Anonymkode: 41691...fbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun ligger å vugger oppå meg, og gnikker klitten med godt press mot meg. Altså omvendt missjonær, men den stillinga er også ganske så lik CAT-posisjon. Da kan vi kysse, og jeg får knadde henne på rompa.. eller stryke henne på ryggen eller pjuske håret og i nakken. Så puppene merker jo også denne vugginga, pluss litt fotflørting. Så den gir mange treffpunkt på de erogene sonene...🥰

• Nyttig 2
Skrevet

Min favoritt er push-up stillingen. Altså, at jeg ligger på rygg (helst med baken litt opp) og han tar pushups over meg. Klitorishetten får kanskje ikke så mye oppmerksomhet, men resten gjør. 🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips :) er ganske trang, men en del av disse funker

AnonymBruker
Skrevet

Ingen spesifikk stilling, spørsmålet for meg er hvorvidt klitoris/gpunkt får oppmerksomhet. 

Eventuelt annet, inkludert det mentale. 

Anonymkode: 76aa3...957

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spooning samtidig som han fingrer meg

Anonymkode: 6738b...f40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cat

Anonymkode: 0a1f2...bcc

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er når han ligger på ryggen, jeg ligger over ham (fremoverlent cowgirl), og han gjør jobben underfra.

Anonymkode: 69465...31d

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke hva de heter, men:

1) Mannen tar «pushups» med pikken ganske rett ned i meg 

2) Sittende bakfram på fanget hans på kanten av en sofa, lener meg gjerne også litt framover 

3) Liggende med føttene og rumpa mot ham mens jeg rir

AnonymBruker
Skrevet

Cat! 

Anonymkode: 66ba8...951

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare cat enkelt?

Anonymkode: ce2b1...3bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 19.08):

Tusen takk for tips :) er ganske trang, men en del av disse funker

Hvis du ikke er et barn eller han har enorm penis, så tviler jeg på at du er SÅ trang altså. Vaginaen er superelastisk.

Anonymkode: 4d748...1dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han ligger på siden jeg på rygg ved siden ham. Jeg har enten ett bein over ham og ett mellom beina hans eller begge over ham. Så en slags spoone/sjøstjerne stilling. Jeg får slappet godt av på ryggen meg god tilgang på klitoris og ham treffer godt inni meg. 

Anonymkode: 8128a...95f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis du ikke er et barn eller han har enorm penis, så tviler jeg på at du er SÅ trang altså. Vaginaen er superelastisk.

Anonymkode: 4d748...1dd

han tok jomfrudommen min , så derfor er jeg veldig trang og han er er heller ikke liten

Skrevet

Når jeg ligger på magen og partneren ligger over meg, mens han fingrer meg og kysser meg i halsen. Veldig intimt, tett og deilig der jeg får stimuli vaginalt og klitoris

Skrevet

Når jeg rir han☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...