AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Fra Petiter Cherie, lurer på om lommen nederst er slapp og faller sammen når baby har den på eller om den fanger opp mat og drikke? Har sett noen hvor lommen er så myk og slapp at den klistrer seg til snekken og lukker seg. https://www.jollyroom.no/babyutstyr/mat-drikke/bestikk-servering/smekker/petite-cherie-smekke-silikon-2-pack-bluev_1279382?gclid=CjwKCAjwrfCRBhAXEiwAnkmKmVw24pYCI5ODG4v_CVx9VbuIQuye8KgTmEQdPWuJvY_SRRjR0TpMCxoCbCEQAvD_BwE Anonymkode: be58a...a1c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Evt noen som. Har anbefalinger å komme med? Viktig at den er av passe størrelse og at lommen ikke synker inn. Hvor mange trenger man? Anonymkode: be58a...a1c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Syns silikonsmekker jevnt over er noe drit. Renner mellom halsen og kanten. Mest fornøyd med noen billige tekstilsmekker fra Kid. Anonymkode: 529af...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 Vi har noe lignende, og har ikke brukt den så mye. Når baby er liten kommer den fort i veien og er ubehagelig i halsen, når baby blir større er de så stive og tar gjerne ned i bordet. Foretrakk sånne store med ermer, eller de i stoff. Anonymkode: 6b878...0b9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Skrevet 25. mars 2022 Vi har de der og de funker bra for oss. Lommen faller ikke sammen. Også er de myke nok til at ungen ikke blir helt krakilsk av å ha de på. Har de med ermer også, men de er et stort nei her i huset da babyen ikke liker de. Anonymkode: 7a8e6...a10 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 Vi har lignende de, men baby liker de ikke. Pga av det har vi kun brukt den i stoff som vi kjøpte på coop obs. Anonymkode: b3735...317
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Var de eneste sekkene som funka for oss, myk silikon var bedre enn de litt hardere. Maten som havnet oppi smekka plukket ungen bare ut igjen. Hadde jeg håndkle smekker så trilla bare maten ned og da ble han opptatt av hvor matbiten forsvant. Myk silikon klappet ikke sammen. Lett og deilig å ha på, og så sinnsykt enkelt å vaske av tomatsaus osv av den, enn de litt hardere plastsmekkene, som gjerne blir misfarget I tillegg. Anonymkode: 3d9ea...8e5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Var de eneste sekkene som funka for oss, myk silikon var bedre enn de litt hardere. Maten som havnet oppi smekka plukket ungen bare ut igjen. Hadde jeg håndkle smekker så trilla bare maten ned og da ble han opptatt av hvor matbiten forsvant. Myk silikon klappet ikke sammen. Lett og deilig å ha på, og så sinnsykt enkelt å vaske av tomatsaus osv av den, enn de litt hardere plastsmekkene, som gjerne blir misfarget I tillegg. Anonymkode: 3d9ea...8e5 Når du snakker om hardere plastsmekker så mener du noen som ligner men ikke er i silikon? Anonymkode: be58a...a1c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Skrevet 26. mars 2022 Vi bruker kun baby livia smekkene. De har salt på hjemmesiden nå. Anonymkode: 9bc94...b18 1
Belsie Skrevet 26. mars 2022 #10 Skrevet 26. mars 2022 Jeg har disse og er knallfornøyd! 🥰 Myk og god, sitter godt rundt halsen, lille plukker opp det som faller neddi, enkel å vaske av og billig! 😍 Her bruker lille samme smekke flere dager - vasker av smuler og kliss etter hvert måltid i varmt vann. Smekken får seg en runde i oppvaskmaskina sånn innimellom! 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #11 Skrevet 26. mars 2022 Takk for svar, er det noen som har disse da? Er de like gode? Kjøp Done By Deer Silikonsmekke Deer friends, Grey | Jollyroom Anonymkode: be58a...a1c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #12 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar, er det noen som har disse da? Er de like gode? Kjøp Done By Deer Silikonsmekke Deer friends, Grey | Jollyroom Anonymkode: be58a...a1c Klarte å plukke med meg den isteden, og angrer litt nå som jeg ser dere anbefaler de første😅 Anonymkode: be58a...a1c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #13 Skrevet 26. mars 2022 Jeg syns generelt ikke slike harde smekker er noe bra. Som noen andre nevnte; store smekker, gjerne med armer, er det som er best. Velg et materiale som er glatt og lett kan vaskes av. Som tidligere nevnt er Baby Livia sine gode. Hvis man har matbrett på stolen, (f.eks Tripptrapp stol) så er den stive lomma helt unødvendig. Enten har man smekken liggende utover bordet og all form for lomme er unødvendig, eller så har man smekken hengende nedover i babyens fang, og da fanger den fint opp maten slik den henger - hvis det gir mening. Jeg opplever i hvert fall smekker med lomme som helt unødvendig, og faktisk bare i veien, så lenge man har matbrett på spisestolen. Anonymkode: c9cc5...cc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå