Gå til innhold

Skuffet over mine søsken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trøndere1 skrev (41 minutter siden):

Alt av bryllup er jo dørgende å sørgelig kjedelig. Jeg utsetter ikke en tur på hytta en gang for  bryllup til verken foreldre eller søsken. 

så kjip du er

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et bryllup betyr jo ingenting lenger, dere skiller dere med 60% sannsynlighet uansett...

Og hvorfor legge bryllup midt i ferien hvis du ikke tåler at folk ikke kan komme?

Anonymkode: d4d9e...655

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 time siden):

så kjip du er

Det har du litt rett i. Jeg gjør ingen ting om det ikke kan føre til økonomisk vinning. Drar aldri noen steder hvis jeg ikke mistenker at jeg kan knytte noen gode forbindelser med utsikter til fortjeneste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen spurt om dette er ts første-andre-tredje bryllup. ?  Som sagt tidligere jeg unngår alle bryllup. Uansett hvem det er. Bryllup er å blir kjedelige tidkrevende greier. Jeg jobber 50 uker i året og stort sett annenhver lørdag så et bryllup blir aldri prioritert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Maleficenta skrev (På 25.3.2022 den 13.57):

ikke til sin egen søster engang? hvorfor i h... er folk så jævla ego idag?? 

Jeg vil påstå at det er minst like ego å forvente at alle andre skal forsake sin ferie for å feire deg en dag! 
folk har som regel 2-3 uker sommerferie, å da må man få bruke den som man selv ønsker. Er helt håpløst å få en skikkelig ferie dersom du skal i bryllup midt i ferien din.

Anonymkode: ef429...fa6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 15.58):

Noen bestiller billetter allerede i januar. Merkelige folk, men jeg kjenner noen sånne.

Anonymkode: def91...e60

Det er ikke merkelig. Vi bruker å leie hytte tidlig på året til fellesferien for å finne noe som har strandtomt og er stor nok. Andre kan ikke ta ut ferie når de vil. 

Men at tre av fire søsken ikke kommer. Da er det noe som ligger bak. Hva sier den fjerde? 

Har dere egentlig så nært forhold, eller er ts bare redd bryllupet vil bli en snakkis? Kanskje en eller to av søsknene sliter med angst eller partneren gjør det. Ikke alle er åpne om det. 120 gjester er stort. Håper dere har satt av til velkomstdrinker, litt fingermat og fri bar eller ett visst antall bonger, pluss nattmat og ordnet med transport og overnatting. 

Å si i HI at "min utkårede" og jeg forteller meg at ts kanskje er en liten brudzilla. Det forbinder jeg med drama, og det er ikke sikkert ts er klar over dette selv. 

Anonymkode: e5447...039

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ts.

Dette her er ikke normalt nei, og det er jo tydelig at dere ikke har noe godt forhold til hverandre? Har du gått rundt og trodd at dere alle er venner, og så blitt fullstendig overrasket når de ikke vil komme i ditt bryllup? Du må jo vite svarer på dette her selv.

Dersom man har et normalt godt forhold til sine søsken, så kommer de selvfølgelig i ditt bryllup. Og da strekker de seg langt for å få det til. 

Dersom man har et anstrengt eller dårlig forhold til sine søsken derimot, så ja, da kan det hende at de ikke kommer. Men selv da vil jeg si at det er drøyt å la være å komme, det er virkelig som et slag i ansiktet.

Dersom du ønsker å nøste opp i grunnen til at de ikke kommer, så kan du det. Hvis ikke, så lar du det være og feirer bryllupet akkurat slik som du vil. 

Anonymkode: da81c...422

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...