Gå til innhold

Benhinnebetennelse og leire

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har slitt med benhinnebetennelse i begge bena en stund nå. Jeg fikk et tips av en venninne som sa at eksen hennes hadde prøvd leire fra naturterapeuten.no og blitt kurert på et par uker. Legene hadde sagt til han at han kom til å få det kronisk, men han ble frisk som en fisk etter å ha prøvd denne leiren (tror det var fryseleire og grønnleire). Jeg ble kjempefristet til å prøve dette, men det koster en 1000-lapp, noe som jeg synes er litt mye penger å bruke på noe jeg ikke er sikker på kommer til å være til hjelp.

Så mitt spørsmål er derfor, har noen hatt samme problem og prøvd leire? Hva er deres erfaringer, og synes dere jeg skal kjøpe leire?

Tusen takk for svar:)

Endret av Lanalia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig grønnleire koster godt under 200 lappen på helsekosten, så det kan du prøve på egenhånd uten å ruinere deg selv. Den fungerer og fint som rensemaske i ansiktet, så du får brukt den uansett.

Men om det er fryseleiren som er den viktige her er du jo like langt med tanke på kneet.

Ble kanskje ikke helt det svaret du var på jakt etter, så jeg håper det er noen som har erfaring med slik behandling :)

God bedring :)

Skrevet

eg har ikkje prøvd på meg sjøl, men da hesten min hadde betennelse i en

fot fikk eg råd om å bruke det.. og det funka faktisk!!

Skrevet

Jeg husker også at vi brukte leire veldig mye på hestene, så det burde jo fungere på mennesker også.

Den leiren var forresten grå-blå, muligens det som er fryseleire?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...