AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Jeg (jente 16) har nå hatt en guttevenn i over 2 år, vi har vært gode venner helt siden begynnelsen og det har alltid vært noe «mer». Vi har aldri holdt på eller vært sammen, men alle (inkludert oss) vet at det er noe mer. jeg er en person som gjerne vil møtes mye, noe han ikke er. Vi har møttes mye før, men har alltid hatt perioder uten å møtes (heller snakke gjennom telefonen hver dag) jeg vil ha mer, men føler ikke jeg har retten til å spørre om mer, samt at han ikke vil ha noe annet enn et vennskap hvor vi snakker hver dag og hooker opp på fest (kanskje møtes en gang i blandt) HVA BØR JEG GJØRE Anonymkode: 88964...173
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Flørte med andre, leve livet ditt, og så får han steppe up om han vil noe. Gjør han ikke det må du nok innse at du tror og håper på noe som fra hans side ikke er mer enn det er nå. Anonymkode: 8070c...81d 2
ajarRun Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 Kyss han? Eller spør han? Bare ikke hint, ingen skjønner hintt.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #4 Skrevet 24. mars 2022 Finne en som vil det samme som deg. Eller akseptere at dere er FF Anonymkode: 512ea...b20
Gjest Igga Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 (endret) Han vil snakke og hooke (er det klining eller sex?), du vil være kjæreste. Da lar du han gå når du ikke får det slik du vil. Det er helt sikkert noen andre der ute som vil både prate, hooke, være mye sammen med deg og være kjæresten din. Se om du kan finne denne personen. Endret 25. mars 2022 av Igga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå