AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Jeg (jente 16) har nå hatt en guttevenn i over 2 år, vi har vært gode venner helt siden begynnelsen og det har alltid vært noe «mer». Vi har aldri holdt på eller vært sammen, men alle (inkludert oss) vet at det er noe mer. jeg er en person som gjerne vil møtes mye, noe han ikke er. Vi har møttes mye før, men har alltid hatt perioder uten å møtes (heller snakke gjennom telefonen hver dag) jeg vil ha mer, men føler ikke jeg har retten til å spørre om mer, samt at han ikke vil ha noe annet enn et vennskap hvor vi snakker hver dag og hooker opp på fest (kanskje møtes en gang i blandt) HVA BØR JEG GJØRE Anonymkode: 7feae...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Hvorfor føler du at du ikke har rett til å spørre? Klart du kan spørre! Og så får du det svaret du får. Kanskje blir du skuffet, men kanskje blir du positivt overrasket også! Det er bare én måte å finne ut av det på 👍 Lykke til ❤️ Anonymkode: d0c18...832 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Her må du enten spørre han, eller finne deg i situasjonen. Men vær klar over at hvis han kun ønsker vennskap så kan han ende opp med å trekke seg vekk når han får vite at du vil ha mer. Men det kan selvfølgelig også gå andre veien. Men med tanke på at han ikke er like ivrig og på som deg så ville jeg kanskje prøvd å holde forventningene litt nede. Men det trenger ikke å bety noe mer enn at han ikke er klar for et "forhold". Antar han er på omtrent samme alder som deg, og da er dere veldig unge fortsatt. Alle er ikke klar for et skikkelig forhold i den alderen. Husk også at dere jenter er i alle fall et par år forran gutta på slike ting i den alderen. Jeg har selv en 16-åring hjemme. Og jeg tror han fort er typen som kunne blitt vettskremt om ei jente blir veldig på med noe mer enn vennskap, mens noen av kompisene virker mer klar for sånt. Kanskje dere har noen felles venner som du kan bruke til å lodde stemningen litt med? (fortrinnsvis gutter) Uansett: masse lykke til!❤️ Anonymkode: 3aeab...57c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 Jeg tenker at du er "bare" 16 år. Spør ham direkte om dere skal være sammen, eller gå videre som bare venner. Du har et hav av tid og muligheter foran deg i livet, men ikke kast bort den verdifulle og korte ungdomstiden med å henge etter en som bare vil ha deg på gress. Ingen vet helt hva de vil når de er 16, og nå til dags varer forhold sjelden fra 16 år og livet ut. Dette er en klassisk problemstilling som jeg selv opplevde som 16-åring. Anonymkode: 76710...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå