AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Del Skrevet 24. mars 2022 Jeg lurer på om det er flere som er som meg? Det er mange ting jeg ikke klarer og spise pågrunn av teksturen, lukt og diverse. Jeg er egt en person som liker ALT. De siste årene har drt vært sånn at jeg har måttet spise bare d jeg har lyst på akurat da eller ingenting. Det skjer også veldig ofte at jeg feks har VELDIG lyst på kyllingwraps, lager det, når jeg begynner å spise er det ikke godt lenger, og jeg klarer ikke spise det. Hvorfor er det sånn? Er det adhd’n min eller er det noe annet? Anonymkode: f76b1...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 24. mars 2022 #2 Del Skrevet 24. mars 2022 Tar du medisiner som er sentralstimulerende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Del Skrevet 24. mars 2022 ajarRun skrev (Akkurat nå): Tar du medisiner som er sentralstimulerende? Ja. Anonymkode: f76b1...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 24. mars 2022 #4 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. Anonymkode: f76b1...12f Der har du svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #5 Del Skrevet 24. mars 2022 ajarRun skrev (1 minutt siden): Der har du svaret. Tror ikke det. Var sånn lenge før jeg startet på medisiner. Anonymkode: f76b1...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg er sånn uten adhd hvertfall. Kresen på tekstur og kan ikke bare skjerpe meg. Datteren min er lik, kanskje enda «verre» (og jeg mistenker muligens at hun har adhd). Jeg tenker at dette med maten trenger ikke være et problem (bortsett fra litt i sosiale sammenhenger), men for meg ble det bedre med alderen. Anonymkode: 2f471...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå