Gå til innhold

har en god følelse

Superlammet

Anbefalte innlegg

Har møtt ei. Bor ikke så altfor langt unna meg.. Men vet ikke helt hvordan ting vil bli.. Har iallefall en god følelse, men vil ikke stresse.. Får se hvor lenge jeg forblir i klubben... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, ingenting er sikkert da. Har bare en god magefølelse for første gang på... lengre enn jeg kan huske..

Igjen, det kan godt være lunsjen.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Men ikke for å være kjip eller noe, men var ikke du ganske deppa for ikke så lenge siden? Et par uker siden eller noe? Var jeg deg, ville jeg tatt det veldig rolig, og ikke forhastet meg inn i noe. Særlig hvis du ikke er helt over den andre personen du likte tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønska, jeg har tenkt mye på akkurat det du sier der. Derfor jeg tar ting rolig... Vil ikke forhaste noe som kan bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Grønska, jeg har tenkt mye på akkurat det du sier der. Derfor jeg tar ting rolig... Vil ikke forhaste noe som kan bli bra.

Det er bra. :) Jeg vet jo at du er en fornuftig fyr. Men det er ikke så lett alltid med kjærligheten. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke det, men vi har kommet til en enighet. Vi vil begge finne ut hvor ting går, men vi tar det rolig. Lar ting skje uten å tenke for mye... ;) Er bare så herlig når man er enige om sånt..

Jo, og vi har samme mål. Vi håper jo selvsagt på at det vil lede til noe mer enn bare nært vennskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har møtt ei. Bor ikke så altfor langt unna meg.. Men vet ikke helt hvordan ting vil bli.. Har iallefall en god følelse, men vil ikke stresse.. Får se hvor lenge jeg forblir i klubben... ;)

Du har ikke sjans, din taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forandrer saken. Isåfall ønsker jeg den unge rabbagasten lykke til! Detta går bra serru! Bare stå på og smil til verden, så går det nok seg til! Får ikke mer morro enn du lager selv!

:) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så koselig lammet, håper dere får ting til å fortsette å være deilig. :klem:

og ikke noe stygt om lammet her altså, hadde han vært noen år eldre så hadde jeg ligget siklende forran beina hans og tryglet for hans oppmerksomhet. :kyss:

ett flott hankjønn med både hode og hjertet på bra steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke noe stygt om lammet her altså, hadde han vært noen år eldre så hadde jeg ligget siklende forran beina hans og tryglet for hans oppmerksomhet.  :kyss:

Du gjør det allerede jo..... :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...